Gå til innhold

Norske captions!


loserboy

Anbefalte innlegg

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Veldig veldig bra! :-) Så bra at det fortjener en oppfølger... Dessverre har jeg ikke noe bilde som passer, men en fortsettelses-tekst på et passende bilde kunne være følgende: " NEI! -ikke med den lille ståpikken din, da! Du skjønner vel at jeg ikke trenger den nå, etter jernet hans! Kom hit og SLIKK! "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig veldig bra! :-) Så bra at det fortjener en oppfølger... Dessverre har jeg ikke noe bilde som passer, men en fortsettelses-tekst på et passende bilde kunne være følgende: " NEI! -ikke med den lille ståpikken din, da! Du skjønner vel at jeg ikke trenger den nå, etter jernet hans! Kom hit og SLIKK! "

 

Dette ble litt feil da, troode det ville komme rett under det innlegget jeg svarte på. Det var altså forsøk på en kommentar til Cuckoldpar's bilde høyere opp her, som de kalte "første forsøk"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis noen har et passsende bilde (beklager at jeg ikke har noen selv!) er her et forslag til videre fortsettelse :

 

" Sånn ja, kom med tungen! Og hvis du er flink gutt og slikker meg helt rent, skal du få lov til å be Bull pent om han kan runke den lille kåte ståpikken din mens jeg ser på. Det ville du vel like? Det er jo lenge siden sist den fikk sprute! "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...