Gjest Norwegianhubby Skrevet 5. august 2010 Share Skrevet 5. august 2010 Cuckoldpar - Genialt!: D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dave W Skrevet 7. august 2010 Share Skrevet 7. august 2010 Veldig mye flott her! Liker særlig godt de som har elementer av "ingen adgang" for cucken. Og Cuckoldpar's bilde tre i brudeserien har attpåtil med straff og ris for cuck'en, velig bra :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dave W Skrevet 8. august 2010 Share Skrevet 8. august 2010 Veldig veldig bra! :-) Så bra at det fortjener en oppfølger... Dessverre har jeg ikke noe bilde som passer, men en fortsettelses-tekst på et passende bilde kunne være følgende: " NEI! -ikke med den lille ståpikken din, da! Du skjønner vel at jeg ikke trenger den nå, etter jernet hans! Kom hit og SLIKK! " Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dave W Skrevet 8. august 2010 Share Skrevet 8. august 2010 Veldig veldig bra! :-) Så bra at det fortjener en oppfølger... Dessverre har jeg ikke noe bilde som passer, men en fortsettelses-tekst på et passende bilde kunne være følgende: " NEI! -ikke med den lille ståpikken din, da! Du skjønner vel at jeg ikke trenger den nå, etter jernet hans! Kom hit og SLIKK! " Dette ble litt feil da, troode det ville komme rett under det innlegget jeg svarte på. Det var altså forsøk på en kommentar til Cuckoldpar's bilde høyere opp her, som de kalte "første forsøk".... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sissy_annabella Skrevet 9. august 2010 Share Skrevet 9. august 2010 Slik mener du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dave W Skrevet 9. august 2010 Share Skrevet 9. august 2010 Akkurat! takk for hjelpen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dave W Skrevet 9. august 2010 Share Skrevet 9. august 2010 Og hvis noen har et passsende bilde (beklager at jeg ikke har noen selv!) er her et forslag til videre fortsettelse : " Sånn ja, kom med tungen! Og hvis du er flink gutt og slikker meg helt rent, skal du få lov til å be Bull pent om han kan runke den lille kåte ståpikken din mens jeg ser på. Det ville du vel like? Det er jo lenge siden sist den fikk sprute! " Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sissy_annabella Skrevet 9. august 2010 Share Skrevet 9. august 2010 Fant noe som kanskje er brukbart. Gøy dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sissy_annabella Skrevet 9. august 2010 Share Skrevet 9. august 2010 Sitter her og leker meg litt... (ikke med meg selv altså, for det får jeg ikke lov til av HENNE.) Håper dere liker dem - ikke vanskelig å finne gode creampie/cuckybilder - verre å finne en passende tekst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sissy_annabella Skrevet 9. august 2010 Share Skrevet 9. august 2010 Og så en for oss sissy cucky/wannabes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuckoldpar Skrevet 9. august 2010 Share Skrevet 9. august 2010 Her var det kommet mange fine. Så flott at så mange bilder har fokus på begrenset tilgang og ydmykelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuckoldpar Skrevet 9. august 2010 Share Skrevet 9. august 2010 legg gjerne ut forslag til motiver eller tekster så kan alle vi cuckykrek legge oss i selen for å lage gode innlegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sissy_annabella Skrevet 10. august 2010 Share Skrevet 10. august 2010 Her er noen flere klissete captions Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sissy_annabella Skrevet 10. august 2010 Share Skrevet 10. august 2010 Cuckoldpar og underdanige cucks/sissier - håper dere liker disse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hotwcuck Skrevet 16. august 2010 Share Skrevet 16. august 2010 Håper dere liker denne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 17. august 2010 Share Skrevet 17. august 2010 Heeerlig bilde! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hotwcuck Skrevet 17. august 2010 Share Skrevet 17. august 2010 Hvor mange er villig til en slik avtale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hotwcuck Skrevet 17. august 2010 Share Skrevet 17. august 2010 Håper dere liker denne også! Noen som praktiserer dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuckoldpar Skrevet 17. august 2010 Share Skrevet 17. august 2010 begynn å slikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 17. august 2010 Share Skrevet 17. august 2010 Hvor mange er villig til en slik avtale? En sånn avtale kan man kanskje inngå hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuckoldpar Skrevet 17. august 2010 Share Skrevet 17. august 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sissy_annabella Skrevet 17. august 2010 Share Skrevet 17. august 2010 WOW! Det var mange flott captions - skikkelig ydmykende, skikkelig pervo, skikkelig klissete:) - takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hotwcuck Skrevet 18. august 2010 Share Skrevet 18. august 2010 Kommenter gjerne bildene!! Hvem viser slike bilder til sin kone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 18. august 2010 Share Skrevet 18. august 2010 hehe. Fine Caps; ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sissy_annabella Skrevet 19. august 2010 Share Skrevet 19. august 2010 Kommenter gjerne bildene!! Hvem viser slike bilder til sin kone? Jeg liker slike bilder - der cucky må slikke henne ren for krem fra riktige menn (og ikke får bruke henne selv...) og jeg har nok tenk å vise hun jeg er gift med disse gullkorna ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.