sissy_annabella Skrevet 25. august 2010 Share Skrevet 25. august 2010 noen flere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 25. august 2010 Share Skrevet 25. august 2010 Det her er vel noe for deg sissy_annabella? http://www.wtfmom.com/cuckold-creampie-in-front-of-crying-boyfriend.html Det er jo kun en trailer, men tenkte det er litt av spiriten din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sissy_annabella Skrevet 25. august 2010 Share Skrevet 25. august 2010 Fin liten snutt - takker Nanox! Her kommer noen flere klissete sissy caps. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sissy_annabella Skrevet 25. august 2010 Share Skrevet 25. august 2010 enda 2 sissy cucky captions - Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 26. august 2010 Share Skrevet 26. august 2010 Her var det kommet mange fine captions på en stund! Takk til alle som bidrar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dave W Skrevet 30. august 2010 Share Skrevet 30. august 2010 Takk for nye fine bilder og tekster! Cuckold som sissy maid er en veldig bra variant :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuckoldpar Skrevet 30. august 2010 Share Skrevet 30. august 2010 Håper på flere captions med "brudebilder" eller der cucky bli satt på plass av svigermor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sissy_annabella Skrevet 2. september 2010 Share Skrevet 2. september 2010 Noen flere captions - Jeg tar gjerne imot bilder og tekster hvis noen ønsker at jeg skal lage captions - vanskelig å komme på ideer iblandt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dragonpar Skrevet 2. september 2010 Share Skrevet 2. september 2010 Tusen takk for alle bidrag. Håper at det kommer flere bidrag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 3. september 2010 Share Skrevet 3. september 2010 Jeg kunne tenke meg å se noen ekte cuckold bilder fra medlemmene her inne Hvor dama di suger en annen feks, så lager jeg et nytt under-forum hvor de skal inn let me know! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sissy_annabella Skrevet 1. oktober 2010 Share Skrevet 1. oktober 2010 Prøver meg på noen flere...(håper jeg ikke har lagt dem ut før?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 2. oktober 2010 Share Skrevet 2. oktober 2010 Jeg kunne tenke meg å se noen ekte cuckold bilder fra medlemmene her inne Hvor dama di suger en annen feks, så lager jeg et nytt under-forum hvor de skal inn let me know! helt enig:) Er nok mange fler som vil se slike bilder, Nanox Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyskjerrigper Skrevet 2. oktober 2010 Share Skrevet 2. oktober 2010 mer av dette , veldig bra!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sissy_annabella Skrevet 5. oktober 2010 Share Skrevet 5. oktober 2010 Jeg sitter her og kjeder meg og for å få tiden til å gå så.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sissy_annabella Skrevet 5. oktober 2010 Share Skrevet 5. oktober 2010 Noen fler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sissy_annabella Skrevet 5. oktober 2010 Share Skrevet 5. oktober 2010 Og til slutt (for nå..) 2 stk. til - Er det andre her som også ønsker å bidra med captions? Skal vi dele det opp i kategorier? F.eks. "fargerik", "underdanig/sissy", "creampie", etc. etc. Kom med forslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 5. oktober 2010 Share Skrevet 5. oktober 2010 mange fine, igjen Keep em cuming Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dave W Skrevet 8. oktober 2010 Share Skrevet 8. oktober 2010 Et første forsøk på bilde fra min side :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dave W Skrevet 8. oktober 2010 Share Skrevet 8. oktober 2010 - når vi først er i gang! (Nydelig bilde, synes jeg... men det er som dere sikkert skjønner ikke "ekte" fra egne opplevelser slik noen etterlyste her...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hotwcuck Skrevet 12. oktober 2010 Share Skrevet 12. oktober 2010 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sissy_annabella Skrevet 29. juni 2011 Share Skrevet 29. juni 2011 feilmelding... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.