litencuck Skrevet 20. juni 2022 Share Skrevet 20. juni 2022 Hei ! Vi har et vennepar , der særlig hun er interessert i vår livstil ,så Jeg tenkte å spørre Bulls og andre litt for henne egentlig da ,mannen er liten og det Jeg selv kaller ubrukelig (selv om han er bittelitt større enn lillegutt ) De har nå vært gift i 16 år og hun er lei av å aldri få kjenne det Jeg (Takket være Dere flotte Bulls ) kan nyte og kose meg med jevnlig ,nemlig et stor og deilig redskap og en Mann som er Mann ! men hun er usikker på om Bulls vil ha henne , så derfor spør jeg helt enkelt for henne ! hun er frodig og rund med store flotte bryster ,hun er en boblende og glad person , flott Kone for mannen sin ,og så er hun jo nå særdeles ivrig på å endelig få prøve det hun lengter etter ,å bli fylt skikkelig opp ,hun er med på det meste og forstår at en Bull både er direkte og vil bestemme , slik som jeg forstår henne etter mange kvelder og prat så har hun tre trange ivrige hull som bør brukes ofte og godt ! gi tilbakemeldinger her , eller send gjerne en pm , med litt om Dine/Deres meninger ,hun får lese alle sammen og alle får svar ! merk pm'ene med *Thea* slik at hun forstår at det er Dere som gir henne tilbakemeldingene og at de ikke er til oss ! Klem Nina NB! dette har ikke noe med kroppsfiksering å gjøre men kanskje bare tvilen til min venninne om hun kanskje kan få oppleve dette ! 4 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kohutek Skrevet 10. november 2022 Share Skrevet 10. november 2022 MRK Thea Hei😊 Hvis dette fremdeles er aktuelt så stiller jeg gjerne opp. Jeg er erfaren som Bull, og er både sosial og utadvendt. Kanskje jeg hører fra dere? Kohutek Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bull4321 Skrevet 17. november 2022 Share Skrevet 17. november 2022 Hei Thea, det er alltid morsomt med sprudlende damer som vil prøve noe nytt. Håper du finner rette "fyllet" i ditt liv 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.