Gå til innhold

Ny Hotwife ?


litencuck

Anbefalte innlegg

Hei !

                 Vi har et vennepar , der særlig hun er interessert i vår livstil ,så Jeg tenkte å spørre Bulls og andre litt for henne egentlig da ,mannen er liten og det Jeg selv kaller ubrukelig (selv om han er bittelitt større enn lillegutt ) 

                  De har nå vært gift i 16 år og hun er lei av å aldri få kjenne det Jeg (Takket  være Dere flotte Bulls ) kan nyte og kose meg med jevnlig ,nemlig et stor og deilig redskap og en Mann som er Mann ! men hun er usikker på om Bulls vil ha henne , så derfor spør jeg helt enkelt for henne !

                  hun er frodig og rund med store flotte bryster ,hun er en boblende og glad person , flott Kone for mannen sin ,og så er hun jo nå særdeles ivrig på å endelig få prøve det hun lengter etter ,å bli fylt skikkelig opp  ,hun er med på det meste og forstår at en Bull både er direkte og vil bestemme , slik som jeg forstår henne etter mange kvelder og prat så har hun tre trange ivrige hull som bør brukes ofte og godt ! 

                   gi tilbakemeldinger her , eller send gjerne en pm , med litt om Dine/Deres meninger ,hun får lese alle sammen og alle får svar ! merk pm'ene med *Thea* slik at hun forstår at det er Dere som gir henne tilbakemeldingene og at de ikke er til oss ! 

                  Klem Nina 

NB! dette har ikke noe med kroppsfiksering å gjøre men kanskje bare tvilen til min venninne om hun kanskje kan få oppleve dette ! 

  • Liker 4
  • Takk 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...