Gå til innhold

søker lekene par!


Gjest martinso

Anbefalte innlegg

Gjest martinso

Hey! Er en gutt på 19 år fra drammen som tenner utrolig på modne damer, trekant og det meste innenfor cuckholding.

Ønsker gjerne og leke med par, og ja rett og slett være bull. Har 1 erfaring med trekant før, dette var med kjæreste og annen mann, så jeg føler jeg har en liten innsikt i hvordan ting oppfattes(altså, respekt og grenser/regler), må bare si at det var en herlig opplevlese. Men som sagt jeg søker par, med tanke på at jeg tenner utrolig på modne damer. Jeg tror grunnen til dette er at de har en del erfaring og forhåpentligvis vet hva de vil, det er vel den selvsikkerheten hos dem som er så utrolig sjarmerende og pirrende.

Uansett så håper jeg at noen par der ute syns jeg kunne vire litt interesant og kanskje sender meg en PM! da hadde jeg blitt glad:D

 

litt kort info om meg:

19 år

har bil (så er mobil)

kort mørkt hår på hodet, null hår på brystet, og barbert nedentil.

Slank, forsåvidt trent med tanke på at jeg går på kampsport og treningsstudio 5 dager i uken. *skryte skryte*

180 cm, 65 kg og blå øyne.

disskre, seriøs, sykdomsfri og opptatt av hygiene.

 

Sykt mye info ser jeg nå, men bedre med for mye enn for lite!

 

Håper på svar fra dere, hilsen Martin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...