Gå til innhold

Bull og cuck !


litencuck

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
Krydderpar skrev (På 30.6.2022 den 15.29):

Mulig det er et eldre bilde men da er det i så fall fra nettet. TinyEye fant 54 resultater på dette bildet så det er like greit å være ærlig om hva man poster

 ! De aller fleste oppegående mennesker sender gjerne en liten pm hvis det er noe de lurer på ,har fått utrolig mange flotte kommentarer her inne på våre bilder ,også mange litt drøye på pm , noe jeg bare synes er helt herlig :) men så har vi da noen litt ekle mennesker slik som dem, der spionerer og hvem vet hva annet dere gjør med bilder som blir lagt ut her !? har fått noen henvendelser fra bekjente her inne som synes dere er mer enn ekle ,men jeg lar det ligge der ! for meg personlig så minner det kun om en patetisk misunnelse ! så kos dere(deg) med deres egne lille spionering ! så får vel jeg stå litt frem og faktisk advare andre mot dette *spionparet* du vet eier en ikke folkeskikk og diskresjon så passer en vel neppe inn i dette fantastiske miljø ! et tips bytt navn på profilen fra det nuværende til *tinyeyeparet*  Nina !

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste denne diskusjonen og finner det særdeles merkelig at ikke voksne mennesker tar kontakt med den det gjelder når man lurer på et eller annet ! Det gjorde vi , sendte en mld til *litencuck* og fikk et særdeles hyggelig og ærlig svar fra Fruen , så Vi diskuterte litt her og landet på at *krydderpar * sin uthenging av dette paret var lavmål ! makan ! voksne mennesker ? fysjameg !  , Dere burde faktisk skamme dere !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...