Gå til innhold

litencuck

Anbefalte innlegg

Nytt bur ankommet ,og lillegutt er så fornøyd ,det skal han jo være også ; etter mange års bruk av bur så må jeg jo si at jeg begynner å se forbedringer ; lol  nå kommer det ikke lenger noen halvdårlige påstander om at han duger lenger !     Nina

lillegutt.jpg

  • Liker 3
  • Takk 1
  • Haha 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

labans82 skrev (3 minutter siden):

Perfekt til en liten tissemann den der. Merker du noen forskjell på størrelsen hans etter mange års bruk av bur? Jeg regner med at dere startet med en større utgave?

Hei ! Kona i seng ,men jeg kan svare.. hadde en helt vanlig kuk på 16 cm får vi begynte...nå er den 7 cm og blir ikke helt hard lenger ! men Kona er fornøyd og de fleste Bulls vi har hatt , har faktisk syntes at det både er flott og moro å se på den lille...blir jo veldig liten i forhold til Skikkelige Bulls med Flotte Redskaper !

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SSC-par skrev (14 timer siden):

Wow, den så veldig «tight»ut! Greier han å tisse uten å søle for mye? 
Ellers et alldeles bedårende syn med glattbarbert kropp, delikat pung og sexy strømper. En perfekt cuck ?

Hei ! ja det går helt fint ,har jo lært seg å sitte ned når han tisser ; og aww tusen takk ! jeg har jobbet masse med å få lillegutt til å innse at denne utviklingen er som perfekt for han ; så er det jo ekstra gøy at flere Bulls bidrar .. ; mye å jobbe med enda men det er jo veien en går som er så utrolig spennende og deilig !  Klems Nina

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg går altid med bur. Fittenekt er standeren og puling er kun for elskeren. Jeg får heller ikke være med å se på.

Når det gjelder om kuken blir mindre av å være innelåst så er det vanskelig å svare på siden jeg ikke har hvert ut av buret på mange månder. Tror det har passert 6 mnd.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...