Elverumsmann45 Skrevet 13. november 2012 Share Skrevet 13. november 2012 skulle gjerne ha vært der på Fredag og Lørdag kaffekokern, men kan desverre ikke denne gangen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrUlsteinvik Skrevet 13. november 2012 Share Skrevet 13. november 2012 Et smykke med bokstaven C ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Konglefant Skrevet 13. november 2012 Share Skrevet 13. november 2012 Hva med rød topplue ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mørknytelse Skrevet 24. november 2012 Share Skrevet 24. november 2012 Hvor er det folket skal ut idag??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest jor Skrevet 24. november 2012 Share Skrevet 24. november 2012 Har det vært testet ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frøya Skrevet 24. november 2012 Share Skrevet 24. november 2012 Justisen i kveld lørdag 24.11... Jeg skal ut å danse og kose meg, håper noen har lyst å sjekke meg opp:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mørknytelse Skrevet 8. desember 2012 Share Skrevet 8. desember 2012 Noen som skal ut i kveld?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sambos Skrevet 15. desember 2012 Share Skrevet 15. desember 2012 Så etter å lest tråden, må si vi sitter her i nysgjerrighet. Ble det ankellenke på høyre eller venstre ben? Kanskje litt rødt neglelakk, og var det noen som holdt glasset med begge hendene? Vær så snill fortell oss lit om kvelden på Justisen! Ellers falt ideen om et smykke, rundt halsen eller på armen med f.eks et henge på som sier "C" eller "HW" i god jord. Det vil jo funke alle årstider, og ikke så veldig mange andre vil bruke det samme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perry-oslo Skrevet 25. desember 2012 Share Skrevet 25. desember 2012 Gøy å se at flere av stedene jeg har hengt på er samlingspunkter for oss som er på utkikk Klart det hadde vært en fordel om man hadde noen klare "rettningslinjer" men har jo ofte fungert å bare være sosial og se hvor det bærer hen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sambos Skrevet 29. desember 2012 Share Skrevet 29. desember 2012 "spader dam" er jo et kjent kjennetegn. Kan jo brukes både som smykker og tatoveringer... Å et ankelkjede med spader henge bør vel være 99,9% Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.