Gå til innhold

Naboen i natt


ompalompa

Anbefalte innlegg

Siden det ikke er så mange her som skriver om hva de opplever tenkte jeg at jeg kan dele denne fra i natt, kanskje kommer det flere fra tidligere og noen blir korte og noen blir kanskje lange.

 

I går kveld var vi på besøk hos naboen for grilling og øl. Uten at vi har sagt det tror jeg at han vet hva jeg og min kjære holder på med da han nok har sett litt forskjellige menn overnatte her både når jeg er hjemme og ikke hjemme.

Vi spiste godt og drakk enda bedre og både jeg og hun la merke til at naboen kastet lange blikk etter henne når hun var oppe og gikk og hun prøvde ikke å gjemme noe heller der hvor hun bøyde seg og satt seg ned slik at undertøyet var tydelig synlig. Hun var kledd i min favorittplagg som er en litt løs lys kjole og hadde på seg rosa undertøy. Det er noe med det som tenner alle fantasier i meg.

Ut på kvelden rundt midnatt var det tomt for ølen jeg drakk så jeg unnskyldte meg selv og sa jeg måtte en tur hjem for å hente mer drikke, min kjære fulgte etter meg mot ytterdøren og jeg trodde hun skulle være med hjem for å hente noe. I døren stopper hun og ser på meg og mens hun legger hånden sin på skrittet mitt og sier "Kan ikke du bare drikke de ølene dine hjemme? Jeg er så tent og du fikk jo fitte i går kveld". Så ga hun meg ett vått kyss og presset rundt ballene og kukburet og skubbet meg bort. I det avstanden var stor nok lukket hun døren og låste, jeg så inn vinduet på døren og hun hadde allerede snudd seg bort og så seg ikke tilbake der hun gikk opp trappen.

Med en dunkende innelåst pikk stod jeg igjen på trappen, det tok litt tid før jeg fikk summet meg og gikk hjemover. Hele tiden snudde jeg meg og så mot huset til Lasse, men fra der jeg gikk kunne jeg ikke se noe. Da jeg endelig kom hjem gikk jeg og hentet en øl og satt meg i sofaen sprengkåt, så kom den en snap fra Lasse med video. Det begynte med at min kjære kom ut fra badet og smilte til kameraet og kledde av seg raskt. Hun har aldri vært en stripper når det kommer til avkledning, der har det alltid vært effektivitet. Så stod hun der naken og så inn i kameraet og sa "Ikke vent på meg i natt, og ikke kom hit".

Det var det siste jeg hørte fra min kjære helt til jeg våknet av at koden på døren hadde blitt trykket feil nok ganger til at den begynte å hyle. Så jeg gikk ut for å åpne da jeg regnet med det var min kjære. Og ganske riktig der stod hun i bare kjolen og uten sko. Hun kysset meg der og da på trappen før hun la hendene på skuldrene mine og hintet om at jeg skulle ned på kne. Så løftet hun av seg kjolen og jeg skjønte med en gang at jeg skulle spise fitten hennes. Hun spredde beina og la en hånd på hodet mitt og presset ansiktet mitt inn fitten hennes slik at alle safter og lukter ble smurt utover ansiktet mitt. "Kjenner du smaken av sæden til Lasse?" Jeg klarte bare å få frem "Mhm". "Liker du smaken? Liker du å rengjøre meg etter andre menn har pult meg". Igjen klarte jeg bare å mumle frem "Mhm". Så sa hun det som fikk meg til å stoppe, "Det var det jeg fortalte deg Lasse, han liker at jeg knuller andre menn så her har du nå så mye fitte som du ønsker". Jeg så opp og så rett inn i kameraet. Hun smilte til meg og sa "Ikke bry deg om meg, det er bare Lasse og kanskje noen andre som får den". Etter at jeg hadde sleiket det som var av fittesafter og sæd fra mus og rumpe dro hun meg inn i seng og sovnet med det samme.

Når jeg våknet på morgenen var min kjære allerede våken og hadde stått opp så jeg kledde på meg og gikk opp på kjøkkenet og ga henne et kyss og sa "God morgen". "God morgen" svarte hun tilbake helt uanfektet av hva som hadde skjedd i natt. Og slik har det vært i hele dag.

Nå har hun gått over til Lasse for å hente undertøyet og resten av det som ble igjen der borte, eneste er at hun har vært der i to timer nå så det blir vel en natt alene med cream pie til frokost og jeg digger det.

  • Liker 1
  • Takk 6
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal dere få en oppdatering på hva som har skjedd her. 

En stund etter midnatt fikk jeg en snap fra Lasse med en film hvor min kjære sover. Mens han fører kameraet nedover henne kommenterer han hva som har skjedd. Han begynner med nakken og håret. "Merkene rundt halsen er fra da hun sa hun likte choking". Så løfter han på håret hennes og viser floker og flekker. "Dette er fra da jeg tørket ansiktet hennes og pikken min i håret hennes, du får hjelpe henne å vaske slik som du alltid gjør". Nedover ryggen er det masse kloremerker som ikke trenger forklaring. Så kommer han til rumpen hennes og den er knallrød, "Måtte spanke henne skikkelig for hun hørte ikke etter og skulle være vanskelig når jeg ville knulle henne i toern". Så stikker han tommelen i toern og to fingre in fitten hennes. Da våkner min kjære og jeg hører henne si "Skal du pule meg i ræven mer i natt så må du ha lube altså" samtidig som hun løfter på hoftene og legger en hånd på hver rumpeball og sprer de slik at jeg kan se at både fitte og anal har fått gjennomgå. Så stoppet videoen.

Jeg hørte ikke noe mer fra de før i dag morges hvor jeg fikk en snap av henne med sæd utover ansiktet og teksten "Hun har fått frokost".

Litt senere kom hun inn døren smilende og nærmest hoppende. Jeg sitter i stuen i bare morgenkåpen og hun kommer rett bort til meg og tar hånden min og fører den ned i tightsen sin og jeg kjenner det er vått og klissete. Hun vet jeg elsker det. 

- Det skal få godgjøre seg litt for min mor kommer om fem minutter så jeg skal bare vaske ansiktet litt før hun kommer. Så drar hun hånden min opp av tightsen og putter fingrene i munnen min slik at jeg kjenner smaken av han og henne sammen. Så reiser hun seg og peker på meg sier at jeg må få på meg litt mer klær til hennes mor kommer så kanskje jeg kan få sleike henne senere.

Så nå sitter de i stuen og prater mens jeg har evakuert til kontoret og skriver dette til dere. Har blitt lovet at jeg skal få komme fri og få utløsning når svigermor har reist.

  • Liker 2
  • Takk 3
  • Sexy 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...