Gå til innhold

I kveld får dama stor stake nok en gang...


Vegard

Anbefalte innlegg

Som jeg tidligere har fortalt fikk dama mi seg elsker for mindre enn et år siden. Det var første gang (så vidt jeg vet...) hun har hatt sex med andre enn meg siden vi ble sammen for mange år siden. Elskeren hennes er en gammel skolekompis som var forelsket i henne i russetiden, men som hun kun hadde flørtet med.

 

Nå har han altså fått prøve "the full package" mange ganger, og det ser ikke ut til at de får nok av hverandre. Elskeren bort mange timers reise fra der vi bor, så det begrenser seg hvor ofte de møtes. Men de har likevel klart å få til å møtes stadig oftere. De har hatt noen møter der de bare har fått noen timer sammen, og de har hatt noen møter der de har tilbragt hele helgen stort sett uten klær. De har ofte webcamsex, der de ser hverandre onanere. Senest i forgårs, etter at jeg hadde lagt meg.

 

Jeg er ikke engstelig for å miste henne til ham på andre måter enn sex. Hun sier at hun er lei av ham etter en hel helg, ikke med tanke på sex'en, men med tanke på typiske småting som irriterer henne og ikke ville vært forenelig med et forhold. Men så var det jo dette med sex'en... :-) Hun sier at hun aldri har hatt det så deilig i senga før. Han har en kjempetykk og ganske lang kuk, han er klar igjen kun minutter etter at han har sprutet, og ha tar henne i stillinger jeg aldri "når frem til", for å si det slik.

 

Jeg merker på henne at hun er blitt mer rå i senga etter at hun fikk seg elsker, og er oftere kåt enn før. Selv om elskeren hennes nok har sprutet mer i henne enn det jeg har gjort de siste månedene, har det blitt noe på meg også. Hun har forstått at det tenner meg å høre hva de gjør sammen i senga, og klager når jeg ikke klarer å ta henne i de stillingene han kan (dette er nok både for å hisse meg opp og ektefølt frustrasjon). Hun har også begynt å erte meg med min lille penis, til og med med en humoristisk liten kommentar da vi var sammen med noen venner...

 

I kveld skal hun til ham igjen, og i morgen blir det enda en runde. Forrige gang hadde hun sittet på ansiktet hans mens han slikket henne til orgasme, så jeg er spent på å få høre hva de finner på i kveld. Nå når jeg sitter her alene og kåt er jeg temmelig misunnelig på elskeren hennes som får kose seg med henne hele kvelden. Nå har hun solbrune pupper og er glattbarbert mellom beina. Hadde kompisene mine visst at jeg lot en annen få pule den lekre dama mi vet jeg ikke hva de hadde sagt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanox

Heldig du ;D

 

 

Vi hadde fest her hjemme igår, og da kom et vennepar av oss og dama mi bokstavelig talt sikla etter han. Fyttigrisen for en følelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kommet noe videre med å overtale fruen da Nanox? Har hun ikke lyst å prøve en annen?:-)

 

Vegard, må gjerne få detaljer fra helgens ekskapader :-) Har du fått henne til å ta noen bilder kanskje? Hun er ikke hypp på å prøve andre enn sin faste elsker da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...