Gå til innhold

Min første date


lillin

Anbefalte innlegg

Jeg sminker meg. Er snart ferdig, skal bare ta på litt rød lebestift, fordi den passer så fint til rødskjæret i håret mitt. Leste en artikkel for en stund tilbake at kvinner som farger håret rødt, bruker rød lebestift osv, sender ut signal om at de er klare for å bli flørtet med, klare for sex, jeg tenker at det er noe sant i det. Kjæresten min står utenfor badet og ser på meg. "Du er så nydelig, du er så sexy", blikket hans glir opp og ned. Jeg skal på date, men det er ikke med kjæresten min. Jeg skal treffe S. Han traff jeg for noen uker siden på en fest hos ei venninne av meg. Vi fikk god kjemi med en gang, han er høy, sterke armer, mørkt kort hår og nydelige brune øyne. Det er noe med ham, han er så bestemt, selvsikker, noe som tenner meg sånn. Vi gjemte oss vekk på festen, strøk hverandre i hendene, og ga hverandre dype tungekyss. Vi var så forsiktige, vi ville ikke at vennene våre skulle se at jeg flørta uhemma med en som ikke var kjæresten min som var med på festen. Typen min så hvordan jeg var, at jeg drømte meg vekk i blikket til S, hvordan jeg smilte og lo rundt ham.

 

På veien hjem fortalte jeg at jeg ga S nummeret mitt, kjæresten min ble sjalu...glad...og ikke minst kåt. Det hadde hisset ham sånn opp å se meg flørte sånn på festen. "Du kan få ta deg en runk på badet når vi kommer hjem", sa jeg :)

 

Kjæresten min gir meg 500kr til taxi, jeg kysser ham og sier takk for at han forstår meg og at dette er noe jeg trenger. Jeg reiser bort til S, ringer på og han slipper meg inn. Han er bra kledd, lukter godt og smiler når han ser meg. Han vet ikke at kjæresten min vet om dette, men jeg skal fortelle ham. At jeg ikke er utro, men dette er noe vi begge vil. Vi drikker litt vin, prater litt...før han tar takk i armen min. Vi begynner å råkline, hendene føler, grafser overalt. Han tar tak i den ene puppen min, drar ned kjolen litt og lar hendene føle seg fram fritt. Jeg lar ham gjøre det han vil, jeg er hans. Det gjør meg så sinnsykt kåt. Han dytter meg ned og jeg vet hva han vil. På kjøkkenet sitter jeg på huk og har en stor og tjukk kuk rett foran ansiktet mitt. Den er iallefall ikke mindre enn 20cm lang og den ser nesten muskuløs ut. Jeg blir flirete og varm bare av å tenke på den :) Jeg løfter den litt opp og nærmer meg litt og bare lukter på den. Han lukter så sinnsykt mann, en mørk kokos-aktig duft fra ballene og kuken hans. Jeg kysser ballene hans ømt og kjærlig, som et første kyss en gir når man er forelska. Lar tunga gli opp kuken før jeg begynner å kline forsiktig med kukhode, som om det er munnen hans. Jeg sliter med å få den inn i munnen min. Jeg er så imponert og smiler. "Du har så stor deilig kuk, jeg elsker den", sier jeg og jeg ser han er stolt. Han smiler til meg, før han tar tak i håret mitt, og begynner å knulle meg i munnen. Han er så bestemt, han vet hva han vil... jeg er hans. Han kaller meg ting... kåte hore. Jeg trodde jeg ikke ville like noe sånt, ingen har gjort det før, men nå, nå får jeg ikke nok. Hva skjer med meg, tenker jeg.

 

Jeg holder forsiktig ballene hans, kiler litt med fingrene mine under ballene, mens han knuller meg i munnen. Han kommer dypt inn, jeg lar tungen gli ut for å berøre ballene. Jeg klarer det, og han forteller meg hvor flink jeg er til å suge. Jeg kjenner jeg blir glad når han gir meg slike komplimenter. Han nærmer seg toppen, jeg kjenner det. Musklene i skrittet hans strammer seg, jeg ser det rykker i magemusklene som er rett oppfor hodet mitt. "Svelg sæden min, ikke spytt det ut". Jeg klarer ikke å svare, men jeg tror han vet at han skal få det som han vil med meg. Han kommer, og jeg låser munnen min rundt kukhodet og begynner å svelge. Som et stort, varmt sugerør holder jeg kuken hans, mens jeg masserer forsiktig ballene hans, og han spruter varme klatter av sæd på tunga mi, som med en gang glir ned i den ventende magen min. Sæden hans smaker så godt, så annerledes enn sæden til kjæresten min (som jeg forøvrig aldri svelger). S sin sæd smaker litt som frukt, litt ananas kanskje.

 

Vi må begge ta igjen pusten, jeg sitter ennå på huk og ler litt. Tenk at jeg får kose meg sånn med denne flotte, sterke, deilige mannen. "Vi er ikke ferdige", sier han og tar med seg vinglassene med inn på soverommet sitt. Og jeg følger lydig etter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...