Gå til innhold

Leke med din truseløse kone?


cuckoldoslo

Anbefalte innlegg

Jeg er en dominant, bestemt, seriøs mann, etablert, meget velutdannet, velkledd - som ønsker kontakt med par hvor hun får lov til å "leke" med andre menn. Flere forslag kan være aktuelle, dere kan gjerne være uten særllig erfaring - og ønske å prøve ut spennende settinger.

 

Kanskje treffes vi hjemme hos dere, drikker en kaffe, og hvor hun viser seg frem, byr seg frem, kanskje ser vi en frekk film sammen og hun onanerer foran og sammen med meg. Kanskje kan jeg invitere henne på lunch eller et glass ute i Oslo, hun møter alene, truseløs og frekk. Kanskje møtes vi alle på byen, eller med hun alene, hvor hun har anledning til å kline og by seg frem.

 

Ta kontakt-alle deilige frekke par og koner, så snakkes vi nærmere om hvilke muligheter som byr seg!

 

E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...