Gå til innhold

Spre linken!


John_P

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg fant frem til dette forumet i går og det er åpenbart mange med interesse for temaet som ennå ikke har funnet frem. Skal forumet blir bra trenger vi flere folk, så jeg vil bare oppfordre alle til å spre linken på andre nettsteder.

 

Jeg ville synes det var utrolig bra om vi kunne fått dette forumet til å blomstre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du ser er vi ikke mange medlemmer, jeg la linken ut på kvinneforumet i går.

 

Det er nok en relativt smal interesse for Cockys og Hotwife, ikke desto mindre er det hyggelig at vi som har denne legningen kan kommunisere sammen her.

 

Kan se at det jeg skrev i kvinneguiden ikke har hatt de mange treff, men vi er nok ikke mange som sagt med denne legningen.

 

Alm mennesker betragter dette som hor og fordærv, vi som er i det nyter det til de grader, så vi er jo happy.

 

jens:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil jo ikke at norcuckold.com skal få et rykte på seg for å være useriøse, så derfor vil jeg ikke oppfordre de som er medlemmer her å sende ut linker i hist og pist. Selvfølgelig kan dere jo snike det inn i noen samtaler, men jeg liker ikke tanken på at norcuckold.com blir spammet rundt på andre nettsteder.

 

 

 

Og hvis dere vil ha inn andre medlemmer her som er intr i cuckold/hotwife burde dere nok inn på litt mer seksuelle sider enn kvinneguiden, sånn som sexdate og nakenprat. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente vel ikke at man skulle spamme linken, men den bør absolutt spres.

 

Kvinneguiden er, sammen med cupido, et av de få norske nettsteder hvor cuckolding/hotwife debatteres relativt fornuftig. Men Cupido er kanskje det stedet hvor det er felst potensielle deltakere å hente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...