elendil Skrevet 2. november 2012 Share Skrevet 2. november 2012 Først vil jeg si, for en fantastisk nettside, timene flyr fort når man surfer her! så til temaet, jeg vil men det vil ikke hun. Vi har vært et kjærestepar i litt over et halvt tiår, og traff hverandre veldig unge og er jevnaldrende. Jeg har hatt noen få seksualpartnere før jeg traff hun, men hun var jomfru. For kanskje 3-4 år siden begynte jeg å merke at tanken på at dama ble tatt av en annen tente meg. Denne fetishen har bare økt i gjennom årene. Pleide å fantasere om at hun hadde hatt sex med noen på byen når vi hadde sex etter at hun hadde vært alene på bytur o.l. Dette ønsket ble så sterkt etterhvert at jeg tydelig merket at jeg manglet noe i sexlivet. Å "elske" med kjæresten er noe som jeg synes er spesielt og nødvendig, men jeg trenger noe annet i tillegg. Så får et par år siden begynnte jeg å snakke om at vi må bli mer åpne om sexlivet, og dele ønsker etc. Hun har ingen fantasier sier hun(vet ikke om jeg tror helt på dette), og da turte jeg ikke si min jeg heller. Men denne drømmen min fortsatte og øke til et utholdelig nivå, og for ei uke siden så fortalte jeg henne om denne drømmen min. Og svaret var kort å brutalt: ALDRI. Lot henne fordøye dette et par dager før jeg tok opp temaet igjen, og da fikk jeg vite at hun kunne ikke ligge med andre uten at det er følelser involvert. Og hun var litt lei seg for at hun ikke gi meg det jeg ønsket. Vi snakket mer, og hun kunne gå med på at hun kanskje en gang ertet meg før en bytur at hun skulle flørte(selv om hun ikke skulle gjøre det) for at jeg kunne holde en viss spenning oppe. Jeg har også erkjent at det er greit for meg at det er litt følelser involvert, så lenge disse er små og langt under det hun føler for meg(tenner på denne tanken og..), men at hun da måtte ha full kontroll før hun gikk ut i det. Innerst inne tror jeg hun er redd for å få dårlig samvitthet ovenfor meg, selv om jeg forsikret hun om at det skal hun ikke ha. Håper jeg iallefall har satt noe inn i hodet hennes som lar seg spire, og at hun en gang i fylla blir sjekket opp og lar seg rive meg. For etter samtalene sammen(som var lange og befriende for min del iallefall) så har drømmen min eksalert til høyder jeg ikke ante var mulig. Oj, ble langt dette, og føler jeg har enda mer å skrive! hehe Er det noen som kjenner seg litt igjen i dette? og at det har til slutt blitt en happy ending? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silke Skrevet 2. november 2012 Share Skrevet 2. november 2012 Kjærsten min kjenner seg hvertfall igjen i dette! ;-) Men jeg kan bare si deg at det hun ihvertfall er redd for er at hvis hun gjør dette så vil du synes at det er greit at du gjør det samme. Denne frykten holder mange kvinner fra å ta skrittet ut, selv om de kanskje fantaserer om dette. Nå er det som regel slik at en ekte "cuckold" ikke er interessert i andre kvinner. Det som tenner ham mest av alt er at hans kvinne er tiltrukket, tenner på og har sex med andre menn. Kan du overbevise henne om at det er slik (ja for det er vel det?) med eg også, så har hun i hvert fall ikke den frykten som holder henne igjen. Men det er jo ikke dermed sagt at HUN ønsker å ha sex med andre. Men et lite skritt på veien kanskje. Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundanse Skrevet 2. november 2012 Share Skrevet 2. november 2012 Hmm mye bra skrevet. Det handler om å få tatt første skrittet. Og overbevise henne om at det er dette amn ønsker. For meg finnes det ikke noe mere opphissende å ta damen når hun er nyknullet av en annen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hansanne Skrevet 3. november 2012 Share Skrevet 3. november 2012 Fikk lyst til og svare deg på denne. Dette er akkurat likt som min kone reagerte første gangen jeg la min drøm frem for henne for 15år siden..... slikt kan ta tid for nå er hun med på og drømme og innrømmer at det tenner henne. Tror nok de har drømmer og fantasier de også men siden dette er helt ufattelig for en kone så trenger de tid på og venne seg til tanken og la seg bli kåt av den, ikke minst og snakke åpent til deg om dette. Det gjør min kone nå men har vi fått til noe enda da? neida.....hun er i overkant sjenert og vi sliter veldig med og finne rett setting med en fremmed mann... for henne er det nakensoling eller en vanlig massasje av en kjekk mann som utvikler seg til noe mere.. finn ut hva din kone blir kåt av.. ung, gammel, alene, bind for øynene...osv.. Du må finne balansen på hvor mye du kan "mase" på henne og lirke ut av henne en setting med en fremmed mann som dere kan bruke når dere har sex sammen. tålmodighet blandet med forsiktig press... hold oss oppdatert da :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elendil Skrevet 3. november 2012 Forfatter Share Skrevet 3. november 2012 Veldig informativt innlegg Hansanne! Og kjenner meg igjen til punkt å prikke! Jeg er sikker på en ting, og det er at hun vil tenne på det til slutt. Det handler om å nå en side nærme naturen, og det vil selvsagt kreve at jeg trår varsomt i dette for at hun skal nå dette(som du sier). Jeg kan ta tiden til hjelp, det vil gjøre vondt ja. Men jeg kan det. Vi har vært sammen siden vi var 18 år gamle begge to. Og hun har holdt sammen med meg igjennom min "mørkeste time" i livet, selv om det var så vidt. Hun har visst stamina ovenfor meg på en måte som er ubeskrivelig, og om ikke jeg kan vise det ovenfor dette, er jeg et simpelt menneske. Forhold handler om å gi og ta, og nå må jeg "gi". Men jeg er skråsikker på at oppdateringen kommer etterhvert:) Hvor lang tid det tar, har jeg ingen anelse om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.