Gå til innhold

Bull tilgjengelig - hvordan er responsen egentlig?


Tennplugg

Bull tilgjengelig.....  

14 stemmer

  1. 1. Får dere respons på annonser der dere legger ut at dere er tilgjengelige på hotell/i en by etc.?

    • 1 av 10 ganger, i beste fall
      2
    • Aldri men gir meg ikke
      0
    • Det har hendt men det er ganske sjelden
      6
    • Ja, som oftest, det kryr av kåte HWs og tøser der ute
      1
    • Ja, som regel, takket være en cuck som er ivrig på å låne ut HW'en sin
      1
    • Nei, lettere å gå på byen å hooke opp med et par der dama lånes/deles eller en dame alene på byen (eller sammen med venninner) som er klar for litt sprell
      4


Anbefalte innlegg

Er ikke ofte innom her og skriver ikke så mye men jeg er litt nysgjerrig på en ting. 

Dere menn, som er/kaller dere Bull, og legger ut annonser/åte om at dere er tilgjengelige i den byen/på det hotellet/den uka osv. Hvordan er responsen egentlig? Er det mulig å finne seg noen å leke med ved å annonsere sånn? Jeg har profil på et annet, noe mer aktivt nettsted (for å si det forsiktig) enn her, og bare en enkel beskrivelse av meg selv, for ikke å si et bilde som legges ut, så kommer stimen med menn med en gang, gjerne 30 til 100 meldinger i løpet av noen timer der alle melder sin interesse, for både det ene og det andre. Og det selv om jeg ikke har annonsert noe som helst (proaktivt), bare skrevet litt om meg selv og kanskje vist fram litt også Derfor ble jeg litt nysgjerrig på hvordan den verden er for dere menn, dersom dere faktisk er proaktive og annonserer både hva dere vil, hvor dere er og hvordan dere ønsker det. Så spørs det om noen svarer, i den grad noen er aktive her inne lenger. Takk uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Jeg er ikke like aktiv lenger, men før måtte jeg prøve noen ganger før et treff var i boks.

Personlig har jeg mye bedre erfaring med å bli kjent med par på swingersklubber, som jeg deretter har truffet med jevne mellomrom. Jeg var mye på både VIP Room og klubben i Parkveien, hvor jeg spesielt på sistnevnte knyttet en del bekjentskaper.

Så det har blitt en del deilige opplevelser opp gjennom årene, både hjemme hos dem/meg eller på swingersklubbene. Jeg hadde også med en hotwife alene på klubben mens mannen satt hjemme, og det var kanskje mest spennende for da kunne vi to finne menn til henne sammen og arrangere en minigangbang. Og da vi alle tre møttes hos dem senere igjen, delte vi våre opplevelser med cucken, noe som gjorde han kåt og misunnelig. Men på en god måte 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...