Gå til innhold

Håp


Hotwife_knuller

Anbefalte innlegg

Vi kan jo legge ned hele siden og se om det vil løse noe for noen...?

Om man ikke trives her inne tar det såre lite tid å melde seg ut, for å finne en annen side med samme tema som er mer seriøs.

 

Jeg har også, som admin, skjønt at de fleste som syter åpenlyst er de som er useriøse. Eller de som ikke klarer å finne en partner. Man skal ikke ta det for gitt at ALLE vil finne seg et ligg bare ved å registrere seg, det kreves en del energi og tidbruk. Som med alt annet her i livet som er verdt noe.

Vi i Norcuckold teamet jobber hele tiden med nye løsninger som vil løfte brukeropplevelsen, noe av dette blir gjort i noe mange føler et et tregt tempo, men så skal det også sies at denne siden administreres på frivillig basis i all hovedsak av 2 personer.

 

Hvis du har noen fine innspill vi enda ikke har tenkt på, som vil gjøre at siden føles mer seriøs, må dere gjerne komme idèene deres.

 

Ha en fortsatt fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snehvit
jo, gjør det.... ikke mange seriøse her heller

 

Så man er useriøs når man avviser noen som ikke faller i smak mtp utseende/kjemi/eller det man søker selv, eller har jeg missforstått dette her inne at vi kvinner skal legge oss på rygg, og ta i mot og når dere menn er ferdig skal vi takk for at det gidder

 

Det er mange seriøse her inne, men ikke alle passer sammen eller er det man søker, og passer det ikke de DU klikker så søk selv da på dine egene premisser og ikke andres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo også dette en side med ett litt spesielt tema også da. Ser for meg at en god del av brukerne er nokså nye/nysgjerrige på konseptet. Da er det fort gjort å få kalde føtter i siste liten. Det krever jo 100% klaff av to person pluss ett tredje ledd før man i det hele tatt får gjennomført noe slikt. Personlig ville jeg nok aldri latt være å møtt opp til en avtale. Men der igjen har fruen takket nei til denne typen aktivitet og da blir det dessverre til at jeg får leve med fantasien/tidligere opplevelser. Slikt sett havner jeg vel i "nettrunker" kategorien:P og der spora jeg av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ting, dette er vel i utgangspunktet ikke en en dateing side, nettsex side, swingers side, eller annet. Dette er en side for personer som har cuckold som en seksuell preferanse. Og som av den grunn ikke passer hundre prosent inn på alle andre nettsider. Jeg får endel henvendelser om å få møte kona mi, gjerne på en setning, som antyder at det gjerne kunne passet samme ettermiddag. Av profiler uten bilde. Jeg svarer ikke på alle disse, og regnes da kanskje av disse som useriøs?

 

Jeg tror mange av oss bruker siden som noe helt annet enn en kontaktside, selv om det er endel (for stor andel?) med kontaktannonser her. Så ser først etter opplevelser andre har hatt, fortellinger osv når jeg her her. Ikke etter kontaktannonser. I vårt forhold er sextreff med en fra nettet svært sjelden. Kona har sex med andre menn, som hun møter ute. Og hun må tenne mentalt på dem med flørt og prat, for å kunne gjennomføre sex med dem. Og erfaringsmessig er det sjelden hun tenner på et bilde jeg har funnet fra en profil på et nettsted. Cuckold er ikke bare sex, en pikk ut og inn, men en helt spesiell setting hvor svært mye skal klaffe...

 

Synes det er topp at det finnes en side som dette. Takk til den frivillige gjengen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...