Gå til innhold

Ikke holde avtaler.


Hotwife_knuller

Anbefalte innlegg

Hei .

 

Har snakket med en del par og single damer her inne som har vært meget hyggelig, men når det kommer til treff og avtale er gjort, hvorfor i all verden holder ikke folk avtaler ?? syns det er en del useriøse par og single her inne. Trodde når jeg fant denne siden på nett at endelig en seriøs gratis side. Kan ikke folk som later som dem vil møte andre droppe det, og heller slette profilen sin her inne, slik at vi som virkelig vil treffe folk her inne slipper og bruke tiden våres på slikt vås, er kjedelig når man har chattet med par / single en hel kveld, og at di / dem ikke holder ord. Tror også at det er en del menn her inne, som later som om dem er en del i et par, mens det i virkeligheten er bare en mann på andre siden, som liksom ordner treff for sin Hotwife.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk litt artig at du nevner det. Jeg som mann hadde aldri trodd at det skulle være så mange useriøse og uærlige par og jenter. Jeg har arrangert flere GB, og det er samme historien hver gang, bestemor er død, bilen er stjålet, kjerringa oppdaget det osv osv. Når det gjelder mannfolk er jeg ikke så overrasket, men jeg trodde faktisk at par og jenter, som jeg har et inntrykk av at kan velge og vrake, ikke skulle være like useriøse.

 

Velvel, ellers har jeg det bare bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fruen. Er en kjempe fin måte "cuckold" har gjort det med å bekrefte profilen sin, men det skulle i hovedsak ikke vært behov for det, går ut i fra at alle som er her inne søker det samme, og at alle er seriøs med dette. Alikevell så er det så mange useriøse her inn. Dette er faktisk den mest seriøse sexdating siden på nett som er gratis, og da burde flere seriøse her inne sammen med Admin få fjernet di useriøse her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...