Hotwife_knuller Skrevet 24. oktober 2012 Share Skrevet 24. oktober 2012 Hei . Har snakket med en del par og single damer her inne som har vært meget hyggelig, men når det kommer til treff og avtale er gjort, hvorfor i all verden holder ikke folk avtaler ?? syns det er en del useriøse par og single her inne. Trodde når jeg fant denne siden på nett at endelig en seriøs gratis side. Kan ikke folk som later som dem vil møte andre droppe det, og heller slette profilen sin her inne, slik at vi som virkelig vil treffe folk her inne slipper og bruke tiden våres på slikt vås, er kjedelig når man har chattet med par / single en hel kveld, og at di / dem ikke holder ord. Tror også at det er en del menn her inne, som later som om dem er en del i et par, mens det i virkeligheten er bare en mann på andre siden, som liksom ordner treff for sin Hotwife. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fruen Skrevet 24. oktober 2012 Share Skrevet 24. oktober 2012 det er derfor det er greit med å få bekreftet i profilen sin så man vet om det er mann/dame/par man prater med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Konepuler Skrevet 24. oktober 2012 Share Skrevet 24. oktober 2012 Joda. Her er mye rart, men også mye virkelig bra folk også. Stol på magefølelsen din, og ikke vær alt for ivrig så går det seg nok til. Lykke til med jakten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOPLUSSTO Skrevet 24. oktober 2012 Share Skrevet 24. oktober 2012 Hei. Vi opplever det samme. Har jo vert på søken noen år først på Spraydate, nå på Cupido og her. Ikke så lett å få til noe. GB med noen må overbookes med tre/fire ganger så mange om man skal få til noe. Dette til orientering. Hilsen oss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirocco160 Skrevet 25. oktober 2012 Share Skrevet 25. oktober 2012 Faktisk litt artig at du nevner det. Jeg som mann hadde aldri trodd at det skulle være så mange useriøse og uærlige par og jenter. Jeg har arrangert flere GB, og det er samme historien hver gang, bestemor er død, bilen er stjålet, kjerringa oppdaget det osv osv. Når det gjelder mannfolk er jeg ikke så overrasket, men jeg trodde faktisk at par og jenter, som jeg har et inntrykk av at kan velge og vrake, ikke skulle være like useriøse. Velvel, ellers har jeg det bare bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3somedreams Skrevet 25. oktober 2012 Share Skrevet 25. oktober 2012 Vi hadde en date forrige helg...trodde vi. Man nei da.Virket veldig seriøs , bestemt oppmøte plass ute på byen lørdag kveld Vi prøver igjen ,fredag eller lørdag Tror nok det er folk som holder avtaler her,håper vi får riktig kontakt denne gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hotwife_knuller Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter Share Skrevet 26. oktober 2012 Hei Fruen. Er en kjempe fin måte "cuckold" har gjort det med å bekrefte profilen sin, men det skulle i hovedsak ikke vært behov for det, går ut i fra at alle som er her inne søker det samme, og at alle er seriøs med dette. Alikevell så er det så mange useriøse her inn. Dette er faktisk den mest seriøse sexdating siden på nett som er gratis, og da burde flere seriøse her inne sammen med Admin få fjernet di useriøse her inne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hotwife_knuller Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter Share Skrevet 26. oktober 2012 Hei Konepuler. Er absolutt ikke ivrig. Sist jeg møtte noen på nett var for 2 1/2 år siden. Blir nøden for stor, så bruker jeg hånda. For at jeg skal treffe noen på nett, så skal dem være seriøse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.