Gå til innhold

Nypult


etter deg

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har stor glede av og se close upp bilder av kona som er nypult. Er der flere her som liker og se på deilige nærbilderavkona eller partneren sin som hun sender rett sender etter en runde med elskeren .

det er ikke alttid enkelt og få det til og kvaliteten på bildene er variabel .men de er like spennede og gir god næring til fantasien og ferventniger til hun kommer hjem.

Hilsen en som elsker og motta bilder etter akten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker godt slike bilder, men kona og elskeren tillater dessverre ikke fotografering.

Noen ganger, når han tar henne bakfra, ligger jeg under og slikker henne mens ballene hans dunker meg i hodet...

Problemet er det samme som med kamera, det blir litt for nærme, ser litt uklart.. Men ser jo fint at kuken glir inn og ut i fitta hennes. Flott syn! Særlig når det rykker i kuken og han spruter sæden sin inn i henne.

Når han trekker seg ut kommer gjerne en liten foss av sæd sprutende, og får lett noe i øynene, det ødelegger synet helt for en stund. Passer nå på å lukke øynene og slikker henne ren det beste jeg kan. men skulle gjerne sett litt mer, og gjerne tatt et bilde eller 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innlegget ditt, TobiasX :)

 

Jeg vil tro at det å få se konas kjønn med en annen i seg på nærholdt - enten på bilde eller i virkeligheten - er noe som tenner en skikkelig cuckold, ja ;)

 

Dette med "ballene som dunker i hodet" minner meg om et godt voksent ektepar jeg pleide å besøke, de har desverre flyttet et stykke unna nå.

Hun var veldig glad i å stå i 69-posisjon med mannen sin, altså at hun sto på alle fire, han lå mellom beina hennes og tilfredsstile henne med tunga, mens jeg tok henne bakfra...

Han lå der uten noen stimulans på sin penis, som forøvrig var liten, men hard som et spett. Hun strøk ham av og til med en finger over penishodet så han begynte å klynke i desperasjon og kåtskap mellom beina hennes, men ikke noe mer - ikke noen orgamse på ektemannen.

 

Husker de første gangene vi knullet slik, jeg kjente ballene mine daske i panna på ektemannen mens jeg knullet kona hans, og han gjorde jobben sin med tunga på henne. Gav en voldsom "maktfølelse" eller hva en skal si, det å knulle kona hans RETT foran øynene på ham, og samtidig ydmyke ham ved at han måtte kjenne elskerens spermfylte baller klaske rett i panna og fjeset på ham. Hvor kåt og ydmyket må han vel ikke ha følt seg... ;)

 

Prikken over i'en var en gang kona lå slik og hadde kommet (jeg lar naturligvis alltid kvinnen komme først), og hun bryskt og bitchy fortalte mannen sin at han ikke bare var der for å tilfredsstille henne men også meg, "- Slikk ballene hans til han kommer, din tøs!"- sa hun til mannen sin.

Det var helt ubeskrivelig deilig å knulle henne bakfra og samtidig kjenne en tunge som stimulerte ballene mine, det gikk ikke lang tid før jeg sprutet henne full.

 

Da jeg snakket med henne ved en senere anledning, fortalte hun at mannen hadde sagt at det hadde vært det deiligste han hadde vært med på - han hadde vært så kåt at han nesten kom uten berøring, og når de lekte på tomannshånd måtte han slikke på ballene til en dildo, mens han sa "- Takk for at jeg får slikke ballene dine, (Navnet mitt)".

Dette har de også hatt stor glede av også i ettertid.

 

De skal en tur til Oslo i august, vi skal prøve å treffes da, kommer til å forhøre meg om hvordan de stiller seg til å ta bilder av møtet... ;)

  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 10 years later...
BullOslo skrev (På 17.7.2010 den 20.55):

Takk for innlegget ditt, TobiasX :)

 

Jeg vil tro at det å få se konas kjønn med en annen i seg på nærholdt - enten på bilde eller i virkeligheten - er noe som tenner en skikkelig cuckold, ja ;)

 

Dette med "ballene som dunker i hodet" minner meg om et godt voksent ektepar jeg pleide å besøke, de har desverre flyttet et stykke unna nå.

Hun var veldig glad i å stå i 69-posisjon med mannen sin, altså at hun sto på alle fire, han lå mellom beina hennes og tilfredsstile henne med tunga, mens jeg tok henne bakfra...

Han lå der uten noen stimulans på sin penis, som forøvrig var liten, men hard som et spett. Hun strøk ham av og til med en finger over penishodet så han begynte å klynke i desperasjon og kåtskap mellom beina hennes, men ikke noe mer - ikke noen orgamse på ektemannen.

Husker de første gangene vi knullet slik, jeg kjente ballene mine daske i panna på ektemannen mens jeg knullet kona hans, og han gjorde jobben sin med tunga på henne. Gav en voldsom "maktfølelse" eller hva en skal si, det å knulle kona hans RETT foran øynene på ham, og samtidig ydmyke ham ved at han måtte kjenne elskerens spermfylte baller klaske rett i panna og fjeset på ham. Hvor kåt og ydmyket må han vel ikke ha følt seg... ;)

Prikken over i'en var en gang kona lå slik og hadde kommet (jeg lar naturligvis alltid kvinnen komme først), og hun bryskt og bitchy fortalte mannen sin at han ikke bare var der for å tilfredsstille henne men også meg, "- Slikk ballene hans til han kommer, din tøs!"- sa hun til mannen sin.

Det var helt ubeskrivelig deilig å knulle henne bakfra og samtidig kjenne en tunge som stimulerte ballene mine, det gikk ikke lang tid før jeg sprutet henne full.

Da jeg snakket med henne ved en senere anledning, fortalte hun at mannen hadde sagt at det hadde vært det deiligste han hadde vært med på - han hadde vært så kåt at han nesten kom uten berøring, og når de lekte på tomannshånd måtte han slikke på ballene til en dildo, mens han sa "- Takk for at jeg får slikke ballene dine, (Navnet mitt)".

Dette har de også hatt stor glede av også i ettertid.

De skal en tur til Oslo i august, vi skal prøve å treffes da, kommer til å forhøre meg om hvordan de stiller seg til å ta bilder av møtet... ;)

Dette var en særdeles pirrende og deilig beskrivelse/historie, nå banker det godt i stålburet her? Tre fornøyde heldige mennesker der. Regner med cuck tok seg av rengjøringen når du trakk deg ut. Sexy story?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...