Gå til innhold

Graviditet


Gjest Nanox

Anbefalte innlegg

Hei alle :)

 

Hvordan ville dere reagert hvis kona/dama deres ble gravid med en av sine elskere? eller om du er jente, hva hadde du gjort om du ble gravid med en av dine elskere? Har dere avtalt hva dere skal gjøre på forhånd?

 

 

Jeg vet selv at jeg hadde blitt veldig lei meg og skuffa. Er nok ikke så cuckold som mange andre her inne. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var der nesten, men det ble monogami når vi kom så langt (desverre).

 

Men avtalen, ville vært å vagina måtte vært fredet, ingen vaginal inntrengning i perioden hvor vi ønsket avkom.

 

Da måtte elskerne "nøyes" med anal og oral inntømming av sæd. (Evt bruk av kondom i vagina)Når graviditeten var et faktum, så kunne de komme tilbake til vagina og tømme seg der så mye de ville.

 

Men slk ble det desverre ikke. (Monogamien tok overhånd.)

 

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vil jo ikke at det var en av elskerne som skulle være det biolgiske opphav til mine barn.

 

Det var derfor jeg skrev at vagina (det kvinnelige kopolasjoinsorgan) skulle være fredet, derfor

måtte gutta nøyes med å tømme sin sæd i rompa eller munden, og det blir det jo ikke mye barn av.

(Dog analt kan det sive noe sæd ut og komme seg inn i vagina), vår herre har jo sørget for at artene skal

overleve.

Tror ikke det hører med til fetishen at elskerne skal være opphav til ens avkom, et sted går jo grensen.

 

Men lykke til med prevansjonen.

 

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner, skjønner. Har jo lest at det er noen menn som oppnår seksuell opphisselse av at dama er gravid med en annen, det er vel kanskje begrenset hvor utbredt dette er da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bevisst bli gravid med en annen som del av en cuckolding-greie er for meg helt forkastelig. Det trenger vel nesten ikke å begrunnes.

 

Når det er sagt, så har jeg vært i en situasjon hvor det var usikkerhet etter uforsiktighet. Det var noen ubehagelige dager hvor det ikke ble sagt så mye før graviditetstesten til slutt fortalte at vi var av kroken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...