Bisexmannen Skrevet 7. oktober 2012 Share Skrevet 7. oktober 2012 Fikk dette herlige bilde fra min kone på MMS for ca 1år siden, da vi "lekte" litt sist gang. Hun overnattet hos en type og hadde en spennende kveld/natt. Bildet er tatt på morgenen etter litt morgensex. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisexmannen Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Share Skrevet 7. oktober 2012 Fikk også denne meldingen: Når vi kom inn på soverommet kledde han av meg og la meg ned på sengen og begynte slikke meg. Etter en stund dro jeg han opp og satt på sengekanten og sugde han. Han la seg etterhvert ned i sengen og jeg fortsatte å suge han. Så satte jeg meg oppå han og begynte å ri han. Etter å ha ridd han en stund la han meg på ryggen og knulla meg. Han var skikkelig kåt. Så tok han meg bakfra, og han spruta inni meg bakfra. Så slikka han meg til jeg kom. Da ble han kåt igjen og ville jeg skulle suge han og han ville sprute i munnen min. Jeg svelga ikke men lot det renne ut og smurte det utover pikken hans. Han tok meg bakfra i dag tidlig også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Betty Blue Skrevet 7. oktober 2012 Share Skrevet 7. oktober 2012 Veldig deilig! Nydelig bilde. Jeg er også så heldig å oppleve dette fra tid til annen. Min kone fortalte meg i dag, mens vi hadde sex, at hun vil finne seg en ny elsker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisexmannen Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Share Skrevet 7. oktober 2012 Herlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kalle12 Skrevet 8. oktober 2012 Share Skrevet 8. oktober 2012 Nydelig bilde av din kone. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrg Skrevet 8. oktober 2012 Share Skrevet 8. oktober 2012 Flott bilde:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thunder27 Skrevet 3. november 2012 Share Skrevet 3. november 2012 fint bilde av henne dekket i sperm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.