Gå til innhold

MMS bilde fra min kone.


Bisexmannen

Anbefalte innlegg

Fikk også denne meldingen:

 

Når vi kom inn på soverommet kledde han av meg og la meg ned på sengen og begynte slikke meg. Etter en stund dro jeg han opp og satt på sengekanten og sugde han. Han la seg etterhvert ned i sengen og jeg fortsatte å suge han. Så satte jeg meg oppå han og begynte å ri han. Etter å ha ridd han en stund la han meg på ryggen og knulla meg. Han var skikkelig kåt. Så tok han meg bakfra, og han spruta inni meg bakfra. Så slikka han meg til jeg kom. Da ble han kåt igjen og ville jeg skulle suge han og han ville sprute i munnen min. Jeg svelga ikke men lot det renne ut og smurte det utover pikken hans.

Han tok meg bakfra i dag tidlig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Blue

Veldig deilig! Nydelig bilde. Jeg er også så heldig å oppleve dette fra tid til annen. Min kone fortalte meg i dag, mens vi hadde sex, at hun vil finne seg en ny elsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...