911 Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Ble veldig tent av historien din. Du er relativt bra utstyrt selv 👏 1 Siter
Adultery Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars 911 skrev (10 timer siden): Ble veldig tent av historien din. Du er relativt bra utstyrt selv 👏 Deilig å høre, og takk 🙂 1 Siter
mads_internett Skrevet 25. mars Forfatter Skrevet 25. mars Takk for at flere delte deilige historier 🙂 Husk at din historie ikke trenger å innvolvere en partner men kan være seksuelle ting du vet om skjedde med en du var interessert i. 1 Siter
Otto Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars (endret) Tankene om at dama blir tatt av en annen mann kom til meg tidlig i tjueårene. Fantasien ble virkelighet noen år senere, og vi likte det begge. Men mer “sharing” enn cuckolding. Typiske trekanter var det ikke så mye av, mer gjesten først. Så møtte jeg en ny kvinne. Hun simpelthen elsket sex, og etter noe overbevisning lot hun seg knulle av en venn av meg…..og fra det punktet hadde vi en flott tid. Jeg satt en gang å hørte på at hun holdt et foredrag for ca. 150 personer på en konferanse , og det var kun jeg i salen som visste at hun hadde blitt knullet av meg og to andre menn i løpet av natten og vi alle hadde sprutet henne i munnen og ansiktet. Hun så litt trøtt ut, men et godt foredrag, en spretten rumpe i trange jeans og ganske store bryster holdt liv i en forsamling med mannlig flertall. Spennende var det også å vite at hun hadde som oppgave å finne en mann blant tilhørerne og få ham inn på rommet i løpet av kvelden, denne gangen uten meg…..en oppgave hun løste med glans.…. Etter han forlot rommet sendte hun en sms, og det var min tur. Hun ledet an og sørget for at jeg fikk knullet henne i alle posisjoner han hadde gjort. Få ting slår det å se ned på et ansikt, og du vet at en annen mann så det samme synet og hørte de samme lydene for en kort stund siden 🙂 Endret 26. mars av Otto 1 1 2 Siter
couplescandinav Skrevet tirsdag kl 08:19 Skrevet tirsdag kl 08:19 Otto skrev (På 26.3.2025 den 10.13): Tankene om at dama blir tatt av en annen mann kom til meg tidlig i tjueårene. Fantasien ble virkelighet noen år senere, og vi likte det begge. Men mer “sharing” enn cuckolding. Typiske trekanter var det ikke så mye av, mer gjesten først. Så møtte jeg en ny kvinne. Hun simpelthen elsket sex, og etter noe overbevisning lot hun seg knulle av en venn av meg…..og fra det punktet hadde vi en flott tid. Jeg satt en gang å hørte på at hun holdt et foredrag for ca. 150 personer på en konferanse , og det var kun jeg i salen som visste at hun hadde blitt knullet av meg og to andre menn i løpet av natten og vi alle hadde sprutet henne i munnen og ansiktet. Hun så litt trøtt ut, men et godt foredrag, en spretten rumpe i trange jeans og ganske store bryster holdt liv i en forsamling med mannlig flertall. Spennende var det også å vite at hun hadde som oppgave å finne en mann blant tilhørerne og få ham inn på rommet i løpet av kvelden, denne gangen uten meg…..en oppgave hun løste med glans.…. Etter han forlot rommet sendte hun en sms, og det var min tur. Hun ledet an og sørget for at jeg fikk knullet henne i alle posisjoner han hadde gjort. Få ting slår det å se ned på et ansikt, og du vet at en annen mann så det samme synet og hørte de samme lydene for en kort stund siden 🙂 Jeg tenner på det samme. Har hatt en hotwife. Min nåværende er på veien dit. Må bare finne den som passer. 😉 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.