911 Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Ble veldig tent av historien din. Du er relativt bra utstyrt selv 👏 1 Siter
Adultery Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars 911 skrev (10 timer siden): Ble veldig tent av historien din. Du er relativt bra utstyrt selv 👏 Deilig å høre, og takk 🙂 1 Siter
mads_internett Skrevet 25. mars Forfatter Skrevet 25. mars Takk for at flere delte deilige historier 🙂 Husk at din historie ikke trenger å innvolvere en partner men kan være seksuelle ting du vet om skjedde med en du var interessert i. 1 Siter
Otto Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars (endret) Tankene om at dama blir tatt av en annen mann kom til meg tidlig i tjueårene. Fantasien ble virkelighet noen år senere, og vi likte det begge. Men mer “sharing” enn cuckolding. Typiske trekanter var det ikke så mye av, mer gjesten først. Så møtte jeg en ny kvinne. Hun simpelthen elsket sex, og etter noe overbevisning lot hun seg knulle av en venn av meg…..og fra det punktet hadde vi en flott tid. Jeg satt en gang å hørte på at hun holdt et foredrag for ca. 150 personer på en konferanse , og det var kun jeg i salen som visste at hun hadde blitt knullet av meg og to andre menn i løpet av natten og vi alle hadde sprutet henne i munnen og ansiktet. Hun så litt trøtt ut, men et godt foredrag, en spretten rumpe i trange jeans og ganske store bryster holdt liv i en forsamling med mannlig flertall. Spennende var det også å vite at hun hadde som oppgave å finne en mann blant tilhørerne og få ham inn på rommet i løpet av kvelden, denne gangen uten meg…..en oppgave hun løste med glans.…. Etter han forlot rommet sendte hun en sms, og det var min tur. Hun ledet an og sørget for at jeg fikk knullet henne i alle posisjoner han hadde gjort. Få ting slår det å se ned på et ansikt, og du vet at en annen mann så det samme synet og hørte de samme lydene for en kort stund siden 🙂 Endret 26. mars av Otto 1 1 2 Siter
couplescandinav Skrevet 1. april Skrevet 1. april Otto skrev (På 26.3.2025 den 10.13): Tankene om at dama blir tatt av en annen mann kom til meg tidlig i tjueårene. Fantasien ble virkelighet noen år senere, og vi likte det begge. Men mer “sharing” enn cuckolding. Typiske trekanter var det ikke så mye av, mer gjesten først. Så møtte jeg en ny kvinne. Hun simpelthen elsket sex, og etter noe overbevisning lot hun seg knulle av en venn av meg…..og fra det punktet hadde vi en flott tid. Jeg satt en gang å hørte på at hun holdt et foredrag for ca. 150 personer på en konferanse , og det var kun jeg i salen som visste at hun hadde blitt knullet av meg og to andre menn i løpet av natten og vi alle hadde sprutet henne i munnen og ansiktet. Hun så litt trøtt ut, men et godt foredrag, en spretten rumpe i trange jeans og ganske store bryster holdt liv i en forsamling med mannlig flertall. Spennende var det også å vite at hun hadde som oppgave å finne en mann blant tilhørerne og få ham inn på rommet i løpet av kvelden, denne gangen uten meg…..en oppgave hun løste med glans.…. Etter han forlot rommet sendte hun en sms, og det var min tur. Hun ledet an og sørget for at jeg fikk knullet henne i alle posisjoner han hadde gjort. Få ting slår det å se ned på et ansikt, og du vet at en annen mann så det samme synet og hørte de samme lydene for en kort stund siden 🙂 Jeg tenner på det samme. Har hatt en hotwife. Min nåværende er på veien dit. Må bare finne den som passer. 😉 2 Siter
charlesbok99 Skrevet i går, 15:51 Skrevet i går, 15:51 Heia, jeg skrev tidligere om kjæresten min som hadde sin første erfaring med voksne menn i stallen hun gikk i som ungdom og hvor kåt vi begge ble av at hun kullet med eieren av stallen. Det var mine første erfaringer med å smake, lukte og kjenne på en godt knullet fitte og hennes første erfaring med voksen mann. Vi likte det begge to. Hennes knulling i stallen tok etterhvert slutt og vi var fremdeles kjærester. Vi var som ungdommer flest veldig aktive og knullet masse. En sommer skulle vi være med en seilbåt nedover Europa. Det var henne, meg og to voksne menn i båten. Han ene var sikkert 45 år den gang og eide båten. Han andre var vel 35, og vi var 16. Begge mennene hadde flørtet med henne og hun (og jeg) hadde vært med på leken med forsiktig kyss og latt dem kjenne på henne utenfor buksen og blusen. På en slik tur så må alle ha sine vakter og min vakt var fra midnatt til 04 om morgenen. En av de første nettene på turen så lå vi og kysset, tok på hverandre og jeg slikket henne litt. Hun ble våtere og våtere og jeg var kjempehard og klar til å komme inn i henne...... Wahhhh, da kom båteiere og sa det var min vakt så jeg måtte stå opp og gå ut. Han så hva vi drev på med. Han smilte til oss, ga henne et lite kyss på munnen og gikk i sin seng i sitt rom (lugar) uten å si noe. Med kjempe stiv pikk stod jeg opp og kledde på meg mens kjæresten min lå der naken og våt. Jeg kysset henne og sa hun burde gå inn i lugaren til båteieren og knulle han nå som hun var klar og våt. Hun kikket på meg - 'tror du han vil'?, spurte hun. 'er det ok for deg'?. Ja sa jeg, han blir kjempehappy å kjenne på en flott kropp, små bryser og komme i en deilig trang barbert fitte som allerede er våt. Hun smilte til meg, kysset meg, hoppet ut av sengen (køyen) og banket forsiktig på døren til båteierens lugar. 'kom inn' hørte jeg og så åpnet hun døren, gikk forsiktig inn, ung, våt, kåt og klar for å bli knullet. Det var starten for dem. Etterpå fortalte hun meg han lå i sengen naken kjempehard og ventet på henne. De kullet hver natt fra midnatt til 04 og så når jeg var ferdig med min vakt kom hun i sengen min, våt, varm med deilig fitte med sperm. Det var en deilig tur for oss alle tre Han andre mannen forstod etterhvert hva opplegget var og ville også smake. Det skjedde kun en gang når de to laget middag sammen og båteieren og jeg var ute. Hun fortalte meg at han hadde kysset henne i nakken, tatt på fitta og brystene utenfor klærene og sagt til henne at han også ville ha fitte nå som alle andre fikk. De gikk på hans rom og der fikk også han en smak. Det var en til erfaring med å dele henne, like å dele henne, bli kåt av å dele henne og vi begge elsket det. På den tiden visste vi ikke hva cuckold var men vi var unge, kåte og likte hun knullet fler... Vi hadde fler erfaringer i tiden vi var kjærester og senere forlovet. Det er for en annen gang Idag er jeg (mannen) gift med en annen deilig dame og deler kona med vår familie enn og noe få tilfeldige 1 Siter
Otto Skrevet i går, 16:07 Skrevet i går, 16:07 (endret) Flott historie. Jeg ble nysgjerrig på hvem du deler din kone med? Spesielt de tilfeldige. Endret i går, 16:10 av Otto Siter
charlesbok99 Skrevet i går, 16:09 Skrevet i går, 16:09 Heia, vi har en familievennlig som hun treffer. Kona min er ikke den samme som jeg skrev om i innlegget Treffer du noen her inne.? Siter
Otto Skrevet i går, 16:15 Skrevet i går, 16:15 charlesbok99 skrev (1 minutt siden): Heia, vi har en familievennlig som hun treffer. Kona min er ikke den samme som jeg skrev om i innlegget Treffer du noen her inne.? Ok. Takk. Nei, vi har ikke møtt noen her. Vi innledet en gang et treff på en annen side, men som regel starter det for oss med et fysisk møte….eller helst møter. Vi er ikke så gode på “tilfeldige.” Derfor ble jeg litt nysgjerrig når du skrev noen få tilfeldige. Enig i at familievenn er beste løsning 👍 Siter
charlesbok99 Skrevet i går, 16:15 Skrevet i går, 16:15 Otto skrev (7 minutter siden): Flott historie. Jeg ble nysgjerrig på hvem du deler din kone med? Spesielt de tilfeldige. Spesielt de tilfeldige 😊. Det har vært noen tilfeldige treff før vi fant familievennen vår. Vi har også noen tilfeldige treff når vi har vært på reise. Da er det veldig tilfeldig men det har vært deilige treff for oss... Hva er deres erfaring? Siter
Otto Skrevet i går, 16:20 Skrevet i går, 16:20 charlesbok99 skrev (Akkurat nå): Spesielt de tilfeldige 😊. Det har vært noen tilfeldige treff før vi fant familievennen vår. Vi har også noen tilfeldige treff når vi har vært på reise. Da er det veldig tilfeldig men det har vært deilige treff for oss... Hva er deres erfaring? Jeg har gode erfaringer med min eks kone. Min nåværende fikk sin debut i fjor sommer, med et lite ferie eventyr. Nå ser vi frem mot varmere tider 😋 Siter
charlesbok99 Skrevet i går, 16:21 Skrevet i går, 16:21 Ja, damilievenne vår har vært med oss lenge nå og de treffes når de vil (ofte en gang i uken) og vi kjenner hverandre nå alle tee. Vi er trygge på hverandre Tilfeldige var to treff før familievennen. Det var en fra jobben hennes og en kjenning av meg. Drt funket dårlig men var ok for one night.... På reise har vi truffet noen. En i Danmark so hundre deles husker og sikkert ville treffe igjen. En (veldig voksen mann) på en resort I Asia. De tullet med hverandre i bassenget og når alle hadde gått fikk han komme inn i henne. Han besøkte oss på rommet fler ganger. Dry er noe fler også men ikke mange. Kona er - faktisk - litt sjenert 1 Siter
charlesbok99 Skrevet i går, 16:27 Skrevet i går, 16:27 Ja, familievennen vår har vært med oss lenge nå og de treffes når de vil (ofte en gang i uken) og vi kjenner hverandre nå alle tee. Vi er trygge på hverandre Tilfeldige var to treff før familievennen. Det var en fra jobben hennes og en kjenning av meg. Det funket dårlig men var ok for one night.... På reise har vi truffet noen. En i Danmark som hun fremdeles husker og sikkert ville treffe igjen. En (veldig voksen mann) på en resort I Asia. De tullet med hverandre i bassenget og når alle hadde gått fikk han komme inn i henne. Han besøkte oss på rommet fler ganger. Dry er noe fler også men ikke mange. Kona er - faktisk - litt sjenert PS... Samme men uten Google skrivefeil 1 Siter
charlesbok99 Skrevet i går, 16:30 Skrevet i går, 16:30 Ser av profilen du at dere kikker. Håper dere finner noe interessant og seriøst da. Har du noen gang prøvd asiatisk dame? 1 Siter
Otto Skrevet i går, 16:35 Skrevet i går, 16:35 charlesbok99 skrev (4 minutter siden): Ser av profilen du at dere kikker. Håper dere finner noe interessant og seriøst da. Har du noen gang prøvd asiatisk dame? Det har jeg, og det var en flott opplevelse. Siter
charlesbok99 Skrevet i går, 16:42 Skrevet i går, 16:42 Var bare litt nysgjerrig. Kona min i 15 år er asiatisk og mange har sett på bilder men det er en annen erfaring i virkeligheten Faktisk så er hun ganske beskjeden men så er hun også veldig kåt så det er en god balansegang Siter
charlesbok99 Skrevet i går, 17:00 Skrevet i går, 17:00 Du har rett. Det er ok hun er beskjeden og det tar litt tid før hun slapper av og er mottakelig for flørt og litt etter litt kyss og 'ta på' utenfor klærene. Dette handler om helles tilfredsstillelse så jeg synes det er helt ok at det tar tid. Noe ganger har jeg, mens jeg er naken og hard, dusjet henne, barbert henne, tatt på sexy klær og god lukt før hun går til familievennen vår. Det er veldig opphissende å gjøre henne klar for elskeren. På tilfeldige treff er det jo tilfeldig så det blir ikke helt sånn forberedelse, me på reiser passer jeg på at hun er nybarbert. Vi har hatt familievennwn lenge nå så nå som hun (og jeg) har erfaring er vi mer åpne for å treffe noen nye 1 Siter
Otto Skrevet i går, 17:05 Skrevet i går, 17:05 charlesbok99 skrev (4 minutter siden): Du har rett. Det er ok hun er beskjeden og det tar litt tid før hun slapper av og er mottakelig for flørt og litt etter litt kyss og 'ta på' utenfor klærene. Dette handler om helles tilfredsstillelse så jeg synes det er helt ok at det tar tid. Noe ganger har jeg, mens jeg er naken og hard, dusjet henne, barbert henne, tatt på sexy klær og god lukt før hun går til familievennen vår. Det er veldig opphissende å gjøre henne klar for elskeren. På tilfeldige treff er det jo tilfeldig så det blir ikke helt sånn forberedelse, me på reiser passer jeg på at hun er nybarbert. Vi har hatt familievennwn lenge nå så nå som hun (og jeg) har erfaring er vi mer åpne for å treffe noen nye Det virker som vi tenker ganske likt 🙂 Siter
charlesbok99 Skrevet i går, 17:36 Skrevet i går, 17:36 Kanskje det. For oss er det spennende og deilig fremdeles. Vi er ikke typisk cuckold, men det er deilig hun har fler enn bare meg I kveld er hun hos familievennen. Vi har akkurat dusjet henne og nå er hun der mens jeg er hjemme 👍 Siter
Otto Skrevet i går, 17:42 Skrevet i går, 17:42 (endret) charlesbok99 skrev (12 minutter siden): Kanskje det. For oss er det spennende og deilig fremdeles. Vi er ikke typisk cuckold, men det er deilig hun har fler enn bare meg I kveld er hun hos familievennen. Vi har akkurat dusjet henne og nå er hun der mens jeg er hjemme 👍 Enda mer likt 😁. Jeg er heller ingen typisk cuckold. Her er det kun grilling og fantasier. Hva skjer når hun kommer hjem? Endret i går, 17:49 av Otto Siter
charlesbok99 Skrevet i går, 17:59 Skrevet i går, 17:59 Hun kommer hjem rett etter de er ferdige og han har kommet i henne. Uten å dusje der. Spermen hans blir litt rennende på turen hjem men det er ok. Jeg er jo allerede ganske kåt men venter til hun kommer. Så får jeg smake, så koser vi og så kommer også jeg i henne.... Hun er super deilig når hun er nypult med litt hoven fitte, smaker nypult og er veldig glatt å komme inn i selv etter jeg slukker henne. Vi elsker forberedelsene fordi vi begge blir kåte og vi elsker når hun kommer hjem, nypult, våt, litt svett med våt truse Det er litt som med kjæresten min for lenge siden som jeg skrev om 1 Siter
charlesbok99 Skrevet i går, 18:00 Skrevet i går, 18:00 Tar nok noen timer mer før hun er hjemme. Jeg får drikke litt vin mens jeg venter og er på nett 1 Siter
charlesbok99 Skrevet i går, 18:08 Skrevet i går, 18:08 Hvordan med deg da i kveld. Du er på nett mens kona er hjemme? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.