Gå til innhold

Cleanup


Bi.m91

Anbefalte innlegg

Er så heldig og opplevd noen trekanter mfm. Dette har da vært med tidligere kjærester, noe som har gjort at jeg ikke helt har turt og sluppet meg «løs» 

Dvs, dette har foregått med kun fokus på kvinnen. 
har alltid hatt en drøm om og ligge i 69 elr tilsvarende mens hun blir pult, så spørsmål: hva syntes dere kvinner om dette? Er det sexy med cleanup? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bi.m91 skrev (På 9.10.2021 den 22.47):

så spørsmål: hva syntes dere kvinner om dette? Er det sexy med cleanup? 

Det er ekstremt sexy og pirrende synes jeg. Både den fysiske nytelsen, jeg er øm, hoven og veldig følsom da så orgasmene kommer trillende. Men like mye det psykiske aspektet, følelsen av min kontroll over han når han "tvinges" til å rengjøre meg etter en annen, det er så rått at orgasmene trigges vel så mye av det. Elsker clean-up?

PS! Han bør helst knulle meg etterpå og da gjerne med ny runde rengjøring. Det er pose og sekk?

  • Sexy 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...