Gå til innhold

Et besøk fra distriktet


askbur

Anbefalte innlegg

Hei

 

Her er en kort litten historie om en fin opplevelse jeg hadde med en flott hotwife. Møtet kom i stand etter at jeg lærte hennes mann å kjenne her. De bor et stykke fra Oslo,men i sommer skule de tilbringe litt tid her. Jeg hadde chattet emd ham en stund, og vi avtalte at jeg skulle invitere henne på lunch. Så fikk vi se hvor det bar henn. Jeg fikk hennes mail,og sendte en invitasjon. Litt underlig er det jo, for jeg er jo avhengig av at han virkelig vet at dette er noe for henne.

 

Vel, hun svarte ja til en lunch uten forpliktelser. Lunchen gikk bra og vi ble enige om å ta en tur til hotellet. Hvor han var, vet jeg ikke, men jeg hadde lovet ham å be kona om SMS og MMS underveis. Første SMS ble sendt mens vi gikk til hotellet. I heisen opp ti romet startet vi. Vel inne p rommet gikk klærne fort av. Vi holdt på en god stund. I sengen, i stolen, opp langs veggen (dun er liten og lett;-) En MMS ble sendt.

 

Vi haded en fin stunf. Gode og svette ble vi. Jeg fikk meg en dusj før jeg dro tibake til jobb og hun fortsatte sin ferie med sin mann. Men seansen ga mesmak, så et par dager to vi nok et lunch-møte. Denne gangen droppet vi maten først ;-)

 

Her ser dere MMS-ene fra begge møtene. Jeg håper de (eller hun) får seg en tur til Oslo igjen. Og at jeg er med i planen.

DSC_0040.JPG

DSC_0041.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...