Gå til innhold

på kanten??


eng

Anbefalte innlegg

Hei folkens

Vil gjerne spørre deretil råds..

Jeg har fantasert om å oppleve en cuckold setting siden jeg var 18 - 19 år. Jeg er nå 35 og har vært sammen med den samme dama i 15 år. Er nå skilt.. Min største drøm var å se henne ha sex med en annen mann. Jeg har turtealdri å fortelle henne dette da jeg er nokså sikker på at hun vil tatt det ille opp. Hun ville lure på jeg var ått totalt fra konseptene. Hun er en søt slank brunette et par år yngre enn meg og jeg vet hun tiltrekker seg menns oppmerksomhet. Jeg finner det ganske usansynlig at jeg noen gang møter en dame som ønsker å leve i et slikt forhold, det finnes rett og slett ikke så mange amene som synes det er særlig kult.

 

Da denne settingen framstår som en umulighet, har jeg tenkt litt hvordan dette kunne realiseres..

Jeg har undersøkt muligheten for å oppleve dette som et rollespill sammen med en prostituert. Jeg har foreslått for en dame, som forsåvidt ligner litt på min ex. Har foreslått at vi er sammen en hel hveld og natt. Vi avtaler et møte med en mann ¨som et swingerspar. Vi går ut å spiser og blir litt kjent med hverandre. Treffer enne heldige fyren på byen.. Litt sjekking og et par drinker, så på rommet for sex med denne fyren. Jeg sitter i en stil som tilskuer og får lov å slikke henne og knulle henne når han er ferdig...

Dama synes det høres spennende ut og ønsker 10 000 kr for jobben..

Vet at det ikke blir det samme som med sin egen dame, men her er altså muligheten til et rollespill jeg aldri ellers ville fått oppleve..

Må si jeg vurderer det sterkt.. selv om det dog nå er ulovlig..

Komentar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få ei jente til å gå med på å ha sex med en annen mann er egentlig ikke så vanskelig som de fleste tror. De to siste jeg har vært sammen med, og de 2 eneste jeg har hatt den fantasien med har jeg klart å "overtale".

 

Du må bare prøve deg forsiktig i begynnelsen, med å spørre om hun vil inkludere andre i deres sexliv, og at du tenner veldig mye på det. uansett svar, så må du prøve å snakke med henne mye om det, siden de fleste jenter er veldig konserative og viker veldig sjeldent fra det de er oppvokst med.

 

 

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres litt trist ut at du vil ofre 10.000 kr på en prostituert.

 

Du er 35 år og burde ha 40-50 år med et aktivt sexliv igjen, så jeg synes du burde se om du kunne finne en kjæreste på en eller anen måte. Du kan da umulig være så håpløs, min mor sa alltid til meg at det finnes en til alle, selv de håpløse jenete i klassen ville bli gift.

 

Sett en "annonse" inn her på forumet som den første, så vet de som evt svarer deg, at du vil forgude henne og gi henne en frihet som få andre kan.

 

Leste i Amagasinet om utroskap, mannen burde foreslå cocky ideen for sin kone, så hadde de begge blitt svært tilfredse. Og konen hadde nok kommet til å elske mannen sin opriktig, istedet for nu hvor hun er fanget.

 

Så eng- gutten gi ikke opp, du er jo bare ung gutten og det er mange kvinner der ute som ville ønske / dtrømme om å bli din kjæreste, du skal bare finne henne.

 

Opp med humøret og lykke til.

 

Selvfølgelig vil du lykkes

 

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...