Gå til innhold

Endelig cuckold!


mr_boytoy

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Har fulgt dette forumet en stund nå og tenkte det var på tide å fortelle om min erfaring. Jeg og kjærsten min er begge i slutten av 20-årene, felles barn, lever et ganske normalt liv med gode jobber.

 

Jeg har alltid visst at kjærsten min er en meget seksuell person som har hatt ganske mange partnere før vi møtte hverandre, en ekte hotwife på mange måter.

 

Her for en stund siden tok jeg henne i å ha vært utro. Det kom ikke veldig overraskende egentlig, og jeg hadde heller ikke spesielle problemer med det bortsett fra at hun forsøkte å skjule det for meg. Egentlig var dette noe som tente meg voldsomt og vi har hatt mer sex en noen gang.

 

Vårt sexliv består i hovedsak av hennes nytelse. Det blir mange orgasmer på henne og mye slikking. Jeg blir ofte holdt under orgasmekontroll og i kyskhet.

 

Nå i helgen skjedde det!

Hun skulle ut på byen og tok på seg pent undertøy, kort kjole og høye hæler. Før hun dro, låste hun meg også inn med CB-6000. Jeg gikk tidlig og la meg og våknet alene på morgenen. På mobilen stod det en melding fra kl. to på natten: "Blir med noen hjem ikveld :)". Jeg ble så kåt! Det rant og rant av kuken min, og jeg kunne ikke gjøre noe med det.

 

På formiddagen fikk jeg hjem den vakre kjærsten min med en kraftig pulesveis. Sendte henne rett i seng så hun fikk litt hvile, mens jeg tok meg av barn. Litt senere ut på dagen krøp jeg opp til henne og slikket henne våken. Mens jeg ble låst opp og fikk lov til å pule henne, kunne hun fortelle meg at hun hadde blitt med en kompis hjem. Hun hadde egentlig bare tenkt å suge han, men ente opp med å pule to ganger i løpet av natten, i tillegg til morgenknullet. Han hadde også pult og sprutet henne i rompa. Noe hun aldri har gjort med meg. Dette var så utrolig herlig! Etterpå gikk hun å tok seg en dusj, mens jeg ble liggende igjen for å lukte på de skitne trusene hennes. Jeg elsker dette! Nå er den første testen over også, og kjærsten min fikk definitivt mersmak på dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...