Gå til innhold

Hei til alle våre "likesinnede"


zizten

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Vil gjerne få introdusere meg selv og min samboer.

Jeg er en 37 år gammel mann og hun er 26, og vi holder til på sørlandet. Vi har holdt sammen i 6 år nå med denne litt spessielle livsstilen, og vi kunne ikke hatt det bedre sammen.

 

Nå vet ikke jeg om vi direkte passer inn i det som kalles "cucolding" da vi ikke praktiserer noen form for ydmykelse, sexnekt eller andre ting som kanskje forbindes med ordet og livssilen cucolding. Men vi er nok på en eller flere måter innom den på mange områder. Jeg registrerte oss her, da denne siden er det nærmeste jeg kommer vår livsstil her i norge, og jeg ble meget glad for å finne den.

 

Hun vet om, og er fult inneforstått med at jeg har registrert en profil her inne, og synest det var helt topp. Det er nok jeg (han) som kommer til å skrive mest her, men skal se om jeg kan få henne til å stikke innom fra tid til annen også.

 

Her hjemme er det mer jeg (han) som kjører "showet", da med hennes fulle tillatelse og enighet i hva jeg måtte finne på ;) Uansett hva som måtte finnes på, blir det altid snakket om og godtatt av henne. Men all kontakt og event. treff med andre må hun ordne selv. Jeg er stort sett ikke med på treffene, men får full detaljert "rapport" når hun kommer hjem.

 

Vi har også kommet til det punktet der vi vurderer å finne nye sprell i vår livsstil, og kanskje vi kan bruke denne siden til å komme i kontakt med andre som kunne hjelpe oss med å få realisert det.

Forløpig ønskes det ikke noen direkte kontakt med andre for treff, men vi skal ikke utelukke noe som fremtiden kan bringe :)

Vi (jeg) jobber med å sette opp profilen her inne, bli kjent med stedet, og kanskje noen av de som bruker det :)

 

Vel.. dette er litt om oss. Vi har flere ting vi driver med, men det får komme etterhvert.

 

cheers!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...