Gå til innhold

Vestfoldpar søker mann


Murvoll

Anbefalte innlegg

IMAG0169.jpgHei :)

 

Vi er et par på 32 og 34 år som igjen leter etter en mann (eller kanskje to?) for deilige sextreff. De fleste typer treff er egentlig fristende, alt fra sugetreff ute og dogging til rett-på-sak treff hos oss, deg eller på ditt hotellrom, til mer kinky treff og cuckold (vi er begge villige til å la oss bruke for din nytelse). Gjerne en vi kan få et lengre sexforhold til.

 

Krav til deg:

- utstyrt med minst 17 cm (gjerne lenger enn hans 19 cm), og gjerne grov

- helst barbert

- selvfølgelig frisk (både fysisk og psykisk) og renslig

- normalt oppegående person

- spruter mye :)

- åpne nok til at begge i alle fall kan suge deg og få spruten din på oss

 

Resten finner vi ut av etter hvert som vi blir kjent med de som er interesserte. Husk at et bilde sier mer enn tusen ord og et velskrevet brev sier mer enn et par kjappe linjer ;)

 

Stor kåt klem på ditt store lem fra Sandefjordparet :D

IMAG0200.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Ja takk. Veldig gjerne. Tønsberg-mann på 38 år har inderlig lyst til å treffe et par igjen. Nå har det blitt for lenge siden sist. Jeg sier det med en gang; jeg er gift og må holde dette hemmelig, dere også. Men det også deres trygghet på at jeg er frisk, ren og veldig klar. Jeg har en deilig stor kukk på 23 cm, tykk og god. Er ikke redd for mannen i forhold heller. Elsker kinky sex med masse sug, sprut og knulling. Håper vi kan snakkes nærmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Hyggelig kjekk mann her fra Sandefjord på 44 år. Jeg har mange av de samme fantasiene som dere. Jeg er nok mest cuck , men kan lett fylle en Bull rolle. Jeg er frisk og rask og vil svært gjerne bli bedre kjent med dere.

Jeg har bilder på mail/msn:slettet av moderator pga av regelbrudd Jeg er bi nysgjerrig og vil gjerne prøve ut det meste. Håper dere tar kontakt for en hyggelig prat. Jeg er sosial og lett å omgåes.

Snakkes vi?

 

tyren

Endret av spacwolf
e-mail ikke tillatt i åpent forum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,en dominant kar fra østfold,som ble veldig tent av annonsen deres.Det at dere begge vil delta,er deilig.

Bestemmer selv min arbeidstid,så kan stille når dere måtte ønske.

Diskresjon er selvsagt,da jeg er i forhold.,men har kukk nok til dere begge.

Ta kontakt da,så skal jeg sende dere et bilde.Utseendet har aldri skremt noen.

Ps-og du er jo suuuper sexy!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...