Gå til innhold

Mitt første møte med et par


kjekk gutt

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle skrive litt om min første opplevelse med et par.

Det hele skjedde for 11år siden da jeg ennå var singel å ledig.

Jeg hadde snakket en stund på internett med damen i et par, hun var 46år å ganske deilige, vet ikke helt hvor gammel mannen hennes var men det var ikke så viktig.

Vi ble enige om å møtes alle 3 på hytta deres for å kunne ha det litt deilig. Jeg reiste som sagt til møteplassen, hvor vi da reiste videre til hytta. Vi satt der litt å pratet å fikk opp stemningen, etter en stund så gikk damen inn på soverommet å meg å mannen blei igjen å snakka litt. Siden jeg hadde reist litt så gikk jeg i dusjen, når jeg sto der i dusjen så tenkte jeg mye på hvordan dette ville bli, var jo min første gang med et par. Når jeg hadde dusja litt osv så gikk jeg over gangen å inn på soverommet, jeg var naken for visste jo hva som skulle skje. Å der lå hun naken å inviterte meg opp i senga. Mannen hadde ennå ikke kommet inn så han ble ropt på, vi startet ikke før han kom naken inn i senga å la seg på andre sia av henne. Nå lå hun midt i senga med en mann på hver side, hun begynte å kose med oss mens vi kosa med henne. Når det hadde gått en stund å hun var skikkelig klar så la jeg meg oppå henne å spredte bena hennes så jeg fikk komme skikkelig til. Tok da den harde pikken min å kjørte den til bunns i henne mens mannen ennå måtte ligge å kose med henne, han hadde ennå ikke fått noe bortsett fra litt suging. Jeg tok henne vel å lenge før jeg avslutta med å sprute min varme sæd inni henne. Når jeg da hadde gjort meg ferdig å trakk meg ut så ble mannen beordret ned mellom beina hvor han måtte slikke henne rein for sæden min mens jeg hadde lagt meg på siden av henne å ble behandlet å kost med mens jeg gjorde det samme med henne. Vil si dette var en ganske deilig opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...