Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle skrive litt om min første opplevelse med et par.

Det hele skjedde for 11år siden da jeg ennå var singel å ledig.

Jeg hadde snakket en stund på internett med damen i et par, hun var 46år å ganske deilige, vet ikke helt hvor gammel mannen hennes var men det var ikke så viktig.

Vi ble enige om å møtes alle 3 på hytta deres for å kunne ha det litt deilig. Jeg reiste som sagt til møteplassen, hvor vi da reiste videre til hytta. Vi satt der litt å pratet å fikk opp stemningen, etter en stund så gikk damen inn på soverommet å meg å mannen blei igjen å snakka litt. Siden jeg hadde reist litt så gikk jeg i dusjen, når jeg sto der i dusjen så tenkte jeg mye på hvordan dette ville bli, var jo min første gang med et par. Når jeg hadde dusja litt osv så gikk jeg over gangen å inn på soverommet, jeg var naken for visste jo hva som skulle skje. Å der lå hun naken å inviterte meg opp i senga. Mannen hadde ennå ikke kommet inn så han ble ropt på, vi startet ikke før han kom naken inn i senga å la seg på andre sia av henne. Nå lå hun midt i senga med en mann på hver side, hun begynte å kose med oss mens vi kosa med henne. Når det hadde gått en stund å hun var skikkelig klar så la jeg meg oppå henne å spredte bena hennes så jeg fikk komme skikkelig til. Tok da den harde pikken min å kjørte den til bunns i henne mens mannen ennå måtte ligge å kose med henne, han hadde ennå ikke fått noe bortsett fra litt suging. Jeg tok henne vel å lenge før jeg avslutta med å sprute min varme sæd inni henne. Når jeg da hadde gjort meg ferdig å trakk meg ut så ble mannen beordret ned mellom beina hvor han måtte slikke henne rein for sæden min mens jeg hadde lagt meg på siden av henne å ble behandlet å kost med mens jeg gjorde det samme med henne. Vil si dette var en ganske deilig opplevelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...