SørØst_par87_91 Skrevet 18. juni 2021 Share Skrevet 18. juni 2021 (endret) Vi lever i ett cukold forhold der jeg er heldig å slippe ha sex med med henne. Men vi ønsker oss barn, genetisk likt oss. Vil det fungere å smøre sæden min utenpå elskeren sin kondom feks? Kun særiøse hendvendelser, nei vi har ikke bilder Endret 18. juni 2021 av SørØst_par87_91 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ungtparvest3 Skrevet 19. juni 2021 Share Skrevet 19. juni 2021 Tja... kondom har vel soppdrepende glidemiddel. Og skal jo ha en del "leveranse" for å få dette til. Er bull veldig forskjellig fra dere? Hvis det er helt uaktuelt å la han gjøre jobben så kansje et insimineringskit slik at cuckens sæd ble plassert først, og så la bullen skyve det inn... men penis er jo utformet for å "dra ut" annen sæd så kansje inseminering når bull er ferdig med hun. Våre Bulls har fått lov å kjøre uten, men ingen resultat. 2 barn vi er 99.9999% sikre er cucks til tross for elendig kvalitet (timing osv) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SørØst_par87_91 Skrevet 20. juni 2021 Forfatter Share Skrevet 20. juni 2021 Ja er uaktuelt for oss å la han gjøre jobben på den måten. Insemineringskit er et godt forslag, spørs bare om sæden min er brukbar.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonbogey Skrevet 5. august 2021 Share Skrevet 5. august 2021 Ivf? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.