Gå til innhold

Hvordan blir vi cuckold??


Gjest badboycc

Anbefalte innlegg

Gjest badboycc

Hvordan har det seg at vi plutselig finner ut at vi synes det er deilig å dele damene våre??

 

Jeg var en person som nesten tente på alle 14 pluggene om dama mi snakket med andre gutter og var vell det man kan kalle til dels hersesyk! Ble enormt fort sjalu. Men så skjedde det at den første skikkelige kjæresten min gikk bak ryggen på meg etter to år med noen andre gutter, jeg ble sur og kastet henne på dør men i ettertid så har tanken bare gjort meg mer og mer tent. Dermed har alle damer i ettertid fått ha seg med hvem de vil, når de vil:)

 

Men det er litt merkelig at jeg gikk fra å være så sykelig sjalu til det stikk motsatte!

 

Hva er deres historier og meninger??:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanox

I mitt tilfelle hendte det etter eksen når jeg var 17, sugde en annen fyr. Også fant jeg ut at det er mye lettere å håndtere med en ronk, enn å sitte å sippe over det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badboycc
I mitt tilfelle hendte det etter eksen når jeg var 17, sugde en annen fyr. Også fant jeg ut at det er mye lettere å håndtere med en ronk, enn å sitte å sippe over det ;)

 

Hehe, way to go;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby
I mitt tilfelle hendte det etter eksen når jeg var 17, sugde en annen fyr. Også fant jeg ut at det er mye lettere å håndtere med en ronk, enn å sitte å sippe over det ;)

 

Det er svaret sitt det! haha :p

 

Er nok mange utroskap som leder inn i cuckold. Virker som mange holder fantasien hemmelig også.. Tenk hvor mange som sitter hjemme foran pc'n som har søkt på cuckold og runket til fantasien, som ikke tør å si noe til dama!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen hun kom til meg med sæd i fitta, visste jeg ikke helt hvordan jeg skulle takle det, men oppdaget straks at det var deilig å kjøre kuken i den sædfyllte fitta. Neste gang han knullet henne visste jeg heller ikke noe før hun sa hun hadde fitta full av sæd, det var da jeg plutselig fikk lyst til å slikke fitta hennes med sæd i. Og siden har det blitt mange ganger. Vi har vel aldri satt navn på forholdet men lever vel med det. Jeg har skrevet litt om dette tidligere, se under historier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...