Gå til innhold

En deilig ettermiddag og kveld


jonbogey

Anbefalte innlegg

Dette skjedde for et par år siden, og er fremdeles et deilig minne. 

Hun hadde lagt ut en annonse på nakenprat: kvinne i forhold søker mann. Min ultimate tenning. Sikkert alle andres tenning og, men jeg ga det er forsøk, skrev en ordentlig melding, og krysset fingrene. Jeg kom gjennom! 

Hun la meg til på snap, og vi begynte å chatte. Chatten ble raskt skitten, og vi utvekslet både bilder og fantasier. Ble raskt enige om at vi burde treffes, og satt en dato litt frem i tid. Spenningen var i gang. 

Vi fortsatte å chatte frem mot treffet, både på jobb og på kvelden. Hun var frisør, jeg jobber på kontor, og vi utfordret og pirret hverandre de neste dagene. Dickpics i kontorlandskapet, klipp uten truser, og det ballet på seg. Kveldene gikk til mer sexting, der vi snakket om alt vi ville gjøre med hverandre, og planla treffet litt nærmere. Hun semichattet bak ryggen på typen, og det pirret meg helt enormt! 

Jeg booket hotell, og dagen var kommet. Det var en tirsdag, deilig sensommer. Fikk snap av dagens truse rundt lunsjtider. Deilig! Fortalte hun at denne ville jeg ha før vi gikk på hotellet. 

Vi traff hverandre på en avtalt bar i nærheten av hotellet. Det var relativt rolig der jeg satt innerst i kroken og ventet i spenning. Kom hun? Fikk en snap, det var barens inngang, hun var her! 

Hun kom inn og satt seg. Tror begge var fornøyd med den andres utseende, selv om vi ikke hadde utvekslet bilder av ansikt enda. Jeg gikk for å kjøpe en pils til henne, og kjente at jeg kriblet av spenning innvendig. 

Kom tilbake med pilsen, og hun tok en god slurk. Spurte med et lurt smil om hun hadde noe til meg. Visste ikke om hun kom til å gjennomføre - men hun spurte hvor toalettet var,og gikk ditt. Kom tilbake, og hadde en sammenkrøllet liten sort sak i hånda. Jeg fikk den, sniffa diskret, deilig essens! Ba hun strengt om å spre beina, der var den, deilig og nybarbert. 

Halvveis uti pilsen spurte jeg om vi ikke skulle gå videre med en gang. Det ville hun. Da begge var i forhold foreslo jeg at vi ikke skulle gå mot hotellet sammen, og det var lurt! På veien møtte hun typens bror, og de ble stående og snakke litt. Han var på vei hjem til dem! 

Vi entret hotellet, og tok trappen opp. Stoppet halvveis, der jeg presset hun opp mot veggen for det første kysset. Stakk fingeren inn under kjolen hennes, opp mot den truseløsa, bløte fitta, og begynte å fingre henne. Hun stønnet høyt, litt for høyt, så jeg dro henne raskt med meg videre mot rommet... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kom inn på rommet. Jeg hadde vært tydelig i forkant om at jeg er av den dominante typen. Rommet bestod av en sofa og en stor dobbeltseng. Jeg satt meg i senga og beordret hun bort. Hun satt seg overskrevs på meg og gned fitta mot dressbuksa mens vi fortsatte klininga. Knepte opp kjolen, ingen bh, og brått var hun naken, mens jeg satt i full dress, der det formet seg greit med saft over skrittet. 

Ba hun strengt om å tre av og sette seg på kne mellom beina mine der jeg satt fullt påkledd. Knepte opp buksa og dro frem staken, som hun glupsk hev seg over. Spurte hun om telefonen hennes, da jeg gjerne ville sende de første snapsene hjem til cuck, som satt og så fotball med broren som sikkert hadde kommet frem innen nå. Hadde broren sagt at han traff hun på veien ditt? Klarte cuck å holde et straight face og holde på hemmeligheten, mens han visste hva damen bedrev? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fortsatte suginga, ba hun se inn i kamera mens jeg med hånda godt plantet i bakhodet presset hun ned. Passet på å lagre slik at de fikk nyte det sammen senere. 

Nok snap for nå. Rev hun bestemt opp fra knærne og førte henne resolutt mot senga. Hun var liten og nett, kanskje 163 og 50 kg. Jeg er 195 og veier over det dobbelte. Hun havnet på magen, og jeg satt meg på kne bak hun. Sleiket opp og ned, frem og tilbake, foran og noen turer bak, hvor jeg rimmet den deilige rompa. Hun var klissvåt og klar. 

Stilte meg opp, og den sklei rett inn. Hun var plaskvåt. Fikk sendt litt flere snaps hjem. Fikk raskt opp tempo, og lydnivået fra fingringa i oppgangen var som småtteri i forhold til hva jeg hørte nå. Spurte om det var deilig med fremmed pikk, om hun likte å knulle andre enn typen, spanket hun for å være en utro tøs, og behandlet hun generelt som ei knulledokke. 

Løftet hun opp etter veggen, hun var jo så lett at det var den enkleste sak i verden. Fikk tredd hun nedpå, og knullet hardt mot veggen mens vi råklinte, deilig! Fikk tatt litt mer video, før jeg la hun ned på senga og bretta hun dobbelt. Deilig å kjenne at fitta stramte ekstra godt rundt pikken. 

Spurte om hun skulle la meg, som hun nettopp hadde møtt, sprute hun full. Dette hadde vi chatter om. Hun skulle hjem og bli slikket ren. Dette var cuckens ønske. Hvem var jeg til å nekte dem det? 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lå der og pustet tilfredsstilt ut. Snakket om løst og fast. Våre respektive forhold og tidligere treff med andre. Pirrende saker. Vi ble raskt begge to tent i igjen...

Begynte å kline. Kjente at jeg ble hard. La meg oppå hun, og våre felles safter gjorde entreen rimelig enkel. Det gikk roligere for seg denne gang. Vi klinte mer. Deilige, dype støt som dro frem felles stønn. Rullet rundt, og hun havnet på topp. Fikk øye på puppene jeg hadde glemt helt så langt i leken. Piercet begge to. Satt meg halvveis opp og suttet. Først forsiktig, så mer og mer intenst. Hun likte litt smerte, så jeg begynte å ta i litt mer. Spanket hun samtidig som hun intenst ridde opp og ned. Drevet av egen maskin kom hun i en kraftig orgasme, og kollapset over meg. 

Mer klining. Jeg økte jevnt og trutt tempo igjen, før jeg kjente at hun var på gang igjen. Fortsatte å gi på, og det nærmet seg for oss begge. Sprutet hun full, igjen, rett etter hun var ferdig med sin egen orgasme. 

Hun la seg utslitt ned på rygg med spredte ben for å lufte den noe hovne fitta. Det piplet sakte ut. 

Nok en gang frem med snap. Det satt jo en hjemme og ventet i spenning. Fikk noen deilige bilder av våre blandede safter, og en video av at jeg sakte fingret to fingre klissete, som hun slikket ren på film, så inn i kamera, og sa "gled deg, gutten min" 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang lå vi tilfredsstilt på senga. Snakket om løst og fast. Studerte hverandres fantasy lag, der hun hadde hatt en relativt mye bedre sesongstart enn meg. Fikk noe kritikk for vågale valg så langt, valg som ikke hadde betalt seg. Hun hadde peiling, og det tente meg. 

Jeg trodde faktisk jeg var kjørt på det punktet, men hun ville ha mer. Kysset seg ned mot staken, fortsatt klissete fra to runder. Hun klarte, utrolig nok, å suge meg hard til en tredje runde. 

Jeg ville ta hun analt. Brukte god tid. Rimmet hun I doggy. Fant glidemiddel og kondom jeg hadde pakket i PC veska, og fortsatte tilretteleggingen. Det var ikke en easy fit. Filmet en ny snap til cuck, uten at hun fikk det med seg, av at jeg sakte presset meg inn. Det gikk sakte. Hun var trang, sa "du er for stor". Spurte om jeg var større enn typen - det fikk jeg en kraftig bekreftelse på. Fikk presset meg videre inn, og til slutt, som et plopp, var jeg inne. Deilig trangt! 

Sakte og rolig tok jeg hun. La vekk telefonen. Dette ville jeg nyte. Etter et par minutter byttet vi stilling til seilbåten uten å miste penetrasjonen på veien. Fortsatte der noen minutter. 

Kjente det nærmet seg igjen, for tredje gang for meg. Sa jeg ville sprute hun full i fitta igjen. Hun sa "gjør det!"

Tok av kondomen, og stakk den inn foran igjen, fortsatt i seilbåten. Det tok ikke lang tid. Sprutet hun full igjen. 

Reiste meg opp igjen, og fant trusen på innerlomma av dressen. Der hun lå på rygg lot hun meg kle den på igjen. Passet på å trykke den mot den bløte åpningen. Ville at både den og hun skulle være klissete når hun kom hjem. 

En kjapp dusj for meg senere var hun ferdig påkledd. Et siste klin før vi sa hadet, ut i sommernatten. 

Neste dag skulle jeg mimre litt og se på bildene lagret i chatten vår på snap. Fant hun ikke. Kjapp googling sa at det betød at jeg var blokkert. 

Kjente at det var helt greit. Litt pirrende å kjenne på at jeg ble brukt som et leketøy. Et deilig minne

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...