oslomann48 Skrevet 5. september 2012 Share Skrevet 5. september 2012 Trivelig og sympatisk Oslomann på 48 tilgjengelig for trekant / treff med hotwife. Noe erfaring fra før, selv om jeg er ny på denne arenaen. Er mobil / har hus der vi kan møtes i hyggelige, diskrete og avslappende omgivelser. Se profil for mer info. Etter kontakt på PM / mail / telefon hvor vi finner ut at vi kan stole på hverandre utveksler vi ansikts/helfigurbilder og avtaler eventuelt å møtes. Jeg holder en avtale. Det regner jeg med at du/dere gjør også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oslomann48 Skrevet 5. september 2012 Forfatter Share Skrevet 5. september 2012 Til glede for de som ikke gidder å lese profilen min kan jeg legge til at jeg er bra trent, godt utstyrt og utholdende. Er i utgangspunktet ikke typisk dominant, passer derfor bedre til dem som rett og slett ønsker seg enn tredjemann / husvenn eller som lurer på om cuckolding er det rette for dem og trenger en "myk start". Kanskje jeg får bli med og sjarmere og overbevise din usikre kone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.