oslomann48 Skrevet 4. september 2012 Share Skrevet 4. september 2012 Mann på 48 (ser noen år yngre ut) snublet over dette stedet, og fant ut at det var midt i blinken! Har litt erfaring som bull / med trekant fra før, men hadde ikke drømt om at det fantes et forum dedikert til formålet! Velvel, her er jeg. Håper noen som har lyst på en sympatisk, godt utseende, velutstyrt og utholdende bull / "hypotenus" tar kontakt. Mer info og bilde i profil. Kjenner ikke takt & tone her ennå, men tror jeg venter med ansiktsbildene til jeg vet om jeg kan stole på de i andre enden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spacwolf Skrevet 5. september 2012 Share Skrevet 5. september 2012 velkommen te forumet vårt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oslomann48 Skrevet 5. september 2012 Forfatter Share Skrevet 5. september 2012 Takk for det! Dette blir spennende, gøy med et sted som dette! Har lært mye allerede... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.