Rouge Skrevet 24. juni 2010 Share Skrevet 24. juni 2010 Er det bedst når han kommer i henne uten kondom? Er det best når der han bruker kondom? Spiller ingen rolle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 24. juni 2010 Share Skrevet 24. juni 2010 Vel, jeg er litt delt akkurat der. Jeg tenner veldig på at dama mi tar en uten kondom. Men samtidig vil jeg ikke at hun skal få sykdommer. Så det blir heeeelst med, men uten hvis det er en vi kjenner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hansanne Skrevet 24. juni 2010 Share Skrevet 24. juni 2010 Uten..vite at hun får satsen dypt i seg :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Par-Stavanger Skrevet 24. juni 2010 Share Skrevet 24. juni 2010 Blir uten selvsagt til de vi kjenner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 25. juni 2010 Share Skrevet 25. juni 2010 Selvsagt er sex mye bedre uten kondom. hehe, men med tanke på alle sykdommene etc som florerer, kan det være greit å bruke kondom med de som man ikke kjenner 100%. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuckoldpar Skrevet 25. juni 2010 Share Skrevet 25. juni 2010 alle som vi kjenner og har hatt noen ganger (5 stk. per nå) får tømme seg i henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinbukken Skrevet 25. juni 2010 Share Skrevet 25. juni 2010 De som vi har hatt kontakt med er uten ja...best det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Easy Skrevet 26. juni 2010 Share Skrevet 26. juni 2010 Seff uten. Kvalitetssikring på forhånd. Hvem vil vel ta "cleanup" uten at hun "renner over" ?? Eller..bare de som har prøvd, vet hvor bra det er å fylle henne igjen etter at en eller fler har tømt seg i henne på forhånd. Glatt, våt og veldig åpen, og sulten på mer. Så definitivt uten kondom !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nordlig Skrevet 22. august 2010 Share Skrevet 22. august 2010 Det er best dersom man kan ta henne etter at en annen har tømt seg i henne. Det er en ubeskrivelig god følelse. Som regel har de vi har møtt måttet bruke kondom, men et par stykker har fått lov til å sprute i henne. Uten tvil det beste, men man bør kjenne vedkommende sånn noenlunde i alle fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vali_ent Skrevet 25. august 2010 Share Skrevet 25. august 2010 Kondom har aldri vært et tema med mine frøkner, vått,klissete og fullt er stikkordene ;-) . Mulig jeg er sær på dette, men jeg syntes også det var enormt opphissende og spennende de gangene p-pillen ble glemt også? Gikk heldigvis bra, men fysatan så deilig det var å leve litt farlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TobiasX Skrevet 25. august 2010 Share Skrevet 25. august 2010 Kona har en fast elsker og kondom har aldri vært noe tema. Hun vil kjenne kuken skikkelig inne i seg og for meg er er mye av kosen det å se at han tømmer seg i henne, pumper henne full av sæd, og rengjøringen etterpå . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PELLEMANN Skrevet 25. august 2010 Share Skrevet 25. august 2010 hun har 2 faste elskere som får lov til å tømme seg i henne. hun kan ikke lenger få barn så den saken er grei og det er veldig deilig å få lov til å knulle henne etterpå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 26. august 2010 Share Skrevet 26. august 2010 Kondom har aldri vært et tema med mine frøkner, vått,klissete og fullt er stikkordene ;-) . Mulig jeg er sær på dette, men jeg syntes også det var enormt opphissende og spennende de gangene p-pillen ble glemt også? Gikk heldigvis bra, men fysatan så deilig det var å leve litt farlig! Heheh, du er nok ikke sær da det gjelder sjansen for at hun blir gravid med en annen hehe. Er nok mange som tenner på det samme. (undertegnede inkludert!: ) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TobiasX Skrevet 27. august 2010 Share Skrevet 27. august 2010 Har hun de to samtidig eller...? Vet de om hverandre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 30. oktober 2012 Share Skrevet 30. oktober 2012 Kondom er must hos oss... Vi kan kjenne personen ekstremt bra, men kondom må han sette på... sånn er det med den saken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
par78 Skrevet 30. oktober 2012 Share Skrevet 30. oktober 2012 Det florerer vel såpass mye ulumskheter at kondom skal på. Best uten, helt klart. Men verdt risikoen? Neppe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.