Gå til innhold

Med eller uten kondom?


Rouge

Anbefalte innlegg

Gjest Nanox

Vel, jeg er litt delt akkurat der. Jeg tenner veldig på at dama mi tar en uten kondom. Men samtidig vil jeg ikke at hun skal få sykdommer.

 

 

Så det blir heeeelst med, men uten hvis det er en vi kjenner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby

Selvsagt er sex mye bedre uten kondom. hehe, men med tanke på alle sykdommene etc som florerer, kan det være greit å bruke kondom med de som man ikke kjenner 100%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seff uten. Kvalitetssikring på forhånd. Hvem vil vel ta "cleanup" uten at hun "renner over" ??

Eller..bare de som har prøvd, vet hvor bra det er å fylle henne igjen etter at en eller fler har tømt seg i henne på forhånd. Glatt, våt og veldig åpen, og sulten på mer. Så definitivt uten kondom !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det er best dersom man kan ta henne etter at en annen har tømt seg i henne. Det er en ubeskrivelig god følelse. Som regel har de vi har møtt måttet bruke kondom, men et par stykker har fått lov til å sprute i henne. Uten tvil det beste, men man bør kjenne vedkommende sånn noenlunde i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondom har aldri vært et tema med mine frøkner, vått,klissete og fullt er stikkordene ;-) . Mulig jeg er sær på dette, men jeg syntes også det var enormt opphissende og spennende de gangene p-pillen ble glemt også? Gikk heldigvis bra, men fysatan så deilig det var å leve litt farlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PELLEMANN

hun har 2 faste elskere som får lov til å tømme seg i henne. hun kan ikke lenger få barn så den saken er grei og det er veldig deilig å få lov til å knulle henne etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby
Kondom har aldri vært et tema med mine frøkner, vått,klissete og fullt er stikkordene ;-) . Mulig jeg er sær på dette, men jeg syntes også det var enormt opphissende og spennende de gangene p-pillen ble glemt også? Gikk heldigvis bra, men fysatan så deilig det var å leve litt farlig!

 

Heheh, du er nok ikke sær da det gjelder sjansen for at hun blir gravid med en annen ;) hehe. Er nok mange som tenner på det samme. (undertegnede inkludert!: ) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...