Gå til innhold

I baren!


Anbefalte innlegg

Hei alle!

Til tross for nicket mitt er jeg Bull - maskulin og lettere dominant. Jeg tenkte jeg skulle dele følgende gladhistorie fra virkeligheten! En utrolig pirrende historie, i mitt hode!

 

For en kort stund siden var det samling med en god del av "gutta". Vi er gode venner gjennom mange år og kjenner hverandre godt. Vi snakker om tildels meget godt etablerte mennesker, harryfaktoren er lav, partyfaktoren høy. Denne kvelden hadde mange med koner og samboere. Utpå kvelden var stemningen som alltid svært hly. Gin/tonic`ene ble servert i høyt tempo.

 

Jeg satt i baren. Det var SVÆRT folksomt. Plutselig hadde jeg en av guttas kone på fanget! Ikke noe oppsiktsvekkende akkurat det, det var fest! Med ett merket jeg at damen nok vred litt forsiktig på seg. Tror du ikke hun satt å red på låret mitt! Det var da svært da tenkte jeg, blikket jeg fikk av henne var ikke til å ta feil av! Som nevnt er jeg en lettere dominant mann. Det var derfor ingen grunn til å legge noe mellom. Jeg spurte henne forsiktig i øret samtidig som vi skrålte og skålte med alle rundt-"er du kåt"?

"Jeg er grisekåt" svarte hun, mens hun lo rått som om å ufarliggjøre svaret. Nå tenner jeg av en eller annen grunn svært på ttruseløse damer, derav visket jeg dernest nettopp spørsmålet i håret hennes-"har du truser på"?

 

Jeg fikk kke annet svar enn at -"du får kjenne etter selv"! Dermed løftet hn diskret på rumpa, lettet fra låret mitt, fisket opp kjolen bak henne slik at jeg fikk lurt hånda inn under. Hun bokstavelig talt satt seg på hånda mi! Midt i baren. Og gubben hennes var i umidddelbar nærhet!

 

Mine ivrige fingre fant raskt ut at hun hadde stey-ups, hofteholdere og en liten stringtruse. Med to fingre fisket jeg stringen til side. Sakte, sakte startet jeg å leke med sprekken og tappen hennes. Skålingen og praten med alle andre fortsatte, mens mine finge jobbet raskere. For å si det forsiktig ble hun klissvåt, det rannt av henne. Hun peste ut et stønn i øret mitt mens hun smilte og lo tappert og forsøkte å "gjøre sure miner til slett spill"!

 

Jeg merket at hun ble svært urolig, hun ristet. Jeg stakk likegodt en finger langt opp i rumpa hennes mens jeg presset på klitten hennes. Og så kom hun! Hun kom midt i baren, på fanget mitt, midt i selveste festgryta. Det var med nød og neppe hun ikke gav jamnt f og bare skrek ut!

 

For min del var det på en måte spesielt å ikke selv utnytte damen, på den andre siden er selve den forbudte følelsen og leken med en anne manns kone en ekstremt tennende opplevelse jeg siden har onanert mye til! En virkelig bullish opplevelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby

Ble litt påvirket av historien din ;) forestilte meg at det var dama du gjorde det med, og med ett var spettet oppe! hehe.

 

Fantastisk :) fortsett å komme med fler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 7 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...