Gå til innhold

Å temme en okse på årets siste sommerdag


Gjest Betty Blue

Anbefalte innlegg

Gjest Betty Blue

Jeg og min vakre kone har et fantastisk flott samliv. Vi har også et dirrende sexliv sammen. Vi har tidligere utforsket litt det å involvere andre i lek, men hadde nå ikke gjort noen sprell på en god stund. Vi hadde egentlig roet oss litt ned, og jeg hadde kjent mer og mer på på denne cuckoldfølelsen. Når vi tidligere hadde hatt med en ekstra mann, fant jeg større og større spenning i å overlate de til seg selv, enten ved at jeg satt meg alene litt i rommet ved siden av eller at jeg stod og smugtittet inn dørsprekken mens vår tidligere venn rundknullte min elskede.

 

Gleden var derfor stor og kåtheten massiv da hun en kveld avslørte at hun hadde søkt litt på nettet etter en passende mann til å virkeliggjøre cuckold og hotwife-rollene som jeg hadde dratt frem når vi fantaserte sammen. Hun kunne avsløre at hun hadde kommet et godt stykke på vei i god dialog med en mann i nærmiljøet hun bak pc-skjermen så langt tente på. Min elskede kone innrømmet også at hun ble kåt av tanken på å eventuelt gjøre seg nytte av den firheten mine fantasier og ønsker gav henne. Hun innsåg at hun kunne gjøre som hun ville, og at det tente meg voldsomt.

 

Noen dager senere fikk jeg mail av henne da jeg satt på kontoret. Hun sa rett ut at hun hadde blitt svært kåt av å prate om sex med denne kontakten, og begynt å planlegge et møte med han. Jeg skalv i stolen da jeg leste. Herregud så deilig følelse. Min kone ba i mailen om forsikring fra min side om at dette var fantasi jeg ønsket realisert. Jeg sa klart og tydelig ja. Samme kveld red hun meg, og sa at hun hadde bestemt seg for å møte han. Jeg kom som en vulkan i henne, hun stønnet selv kraftig av min orgasme og skjønte at dette virkelig var noe som tente meg.

 

I går fikk jeg en ny mail fra min kone. Hun sa de hadde avtalt å møtes etter jobb fredag, i dag altså. Hun skrev en klar og tydelig liste over hva jeg måtte klargjøre i huset. Dette fordi hun ville ha mulighet til å ta han med hjem etter kaffimøtet de hadde avtalt, dersom de tente på hverandre. I går kveld jobbet jeg iherdig og gjorde så godt jeg kunne i mine tilrettelegginger. Jeg ble så nektet sex med henne om kvelden fordi hun ville spare seg, som hun sa. Jeg lå og verket med tidenes ereksjon, men tok i bruk mine erfaringer innen meditasjon og klarte å ri stormen av. Jeg vet at om jeg klarer å holde meg flere dager blir betalingen nydelig.

 

Det har regner voldsomt i Bergen siste dager, men i dag kom solen og varmet skjøre sjeler på en sensommerdag. Jeg klarte ikke gjøre særlig på jobb. Jeg bare lurte og tenkte på hva de hadde planer om. Jeg hadde instruks om å hente henne presis klokken tre ved hennes kontor. Jeg var tidlig ute, ville ikke ødelegge noe for min elskede og hennes planer. Jeg skalv av spenning. Da hun satte seg i bilen fikk sa hun at jeg skulle kjøre hjem. Der dusjet hun, og tok seg god tid til barberingen. Etterpå ba hun meg inspisere. Jeg fjernet noen siste hårstrå fra skrittet hennes da hun sa at hun og hennes kontakt hadde avtalt å møtes ved et stille friluftsområde og at jeg skulle få være sjåfør, men jeg fikk ikke gå ut av bilen. Jeg måtte sitte pent og vente. De skulle møtes ved en benk og spasere en tur i det grønne.

 

Vi kjørte mot avtalt sted. I spilleren hadde jeg Sinatras Young At Heart. Jeg spurte om hun var kåt. Hun sa "ja, i hele kroppen". Jeg stønnte. Jeg spurte om hun var våt. Hun sa "Ja, kjære, jeg er veldig våt". Jeg stønnet igjen.

 

Da vi stoppet stilte jeg bilen slik at jeg kunne se benken i bakspeielen. Hun så på meg med sine vakre øyne og sa: "Kjære, jeg elsker deg og du er fantastisk deilig. Men dine fantasier og hint om at jeg kan gjøre som jeg vil, har gjort at jeg i dag vil møte denne mannen, og jeg e blitt så kåt på den dialogen vi har hatt, at om han er slik jeg har fått inntrykk av, så vil jeg la han gjøre med meg det han vil. Dette vet jeg at du forstår, og du vet jeg elsker deg". Augustsolen strålte gjennom eiketrærne og en varm sommerbis fløy gjennom bilen i det hun steg ut. Hun trippet lett bortover gressplenen mot benken i en lett blå sommerkjole, høye hæler og et av hennes raffinerte undertøysett under. Hun satt seg ned. Tiden stod stille.

 

Så kom en bil. Hans bil. Han parkerte nærme henne. Han kom ut, frisk og lett i steget, og gav henne en lang klem. Min kjære hadde fortalt, at om hun ville la seg forføre av han, ville de gå fra benken og inn i skogen. Jeg tenkte at de kanskje ville prate litt der på benken, og føle seg frem på hverandre før de eventuelt bestemte seg for å ta steget videre.

 

De gikk med en gang. Jeg skalv. Herregud. Det tok henne to sekunder å bestemme seg for at her kan alt skje. Jeg satt alene igjen i bilen. Helt stille. Bare vinden i trærne.

 

Jeg såg på klokken. Pusten dypt. Rolig. Mediterte. Transformerte følelsene, som om jeg hadde en brytekamp med en okse og klarte sakte men sikkert å temme den. Jeg ville jo selvsagt gå ut av bilen og snike meg innpå og se hva de fant på. Men jeg temmet oksen. Sakte og rolig, la den hodet ned og hvilte. Slik satt vi sammen, oksen og jeg, og ventet, lyttet til vinden, lyttet til tegn. Jeg vet at temmer man stormen får man betalt.

 

SMS. Etter et kvarter kom en SMS. Lyden fra telefonen skar igjennom som en kniv. Jeg våknet og åpnet meldingen. "Alt vel ;)"

 

Jeg såg oksen i øynene. Jeg hadde bestemt meg for ikke å mase. Jeg hadde bestemt meg for ikke å forstyrre. Jeg hadde bestemt meg for å tenke at dette var et møte min elskede selv hadde ønsket og avtalt, og at hun hadde tro på at dette kunne blir deilig og fint for henne, og for meg siden jeg overbevisende hadde bekjent mine cuckold-egenskaper.

 

Oksen blunket til meg. Jeg tenkte faen, jeg spør et lite spørsmål: "Hva skjer?"

 

Fem minutter i stillhet........

 

MMS!!!!!

 

Et bilde tatt av han. Hun på kne. Hans pikk ute. På hennes tunge. I hennes munn!

 

Dere andre cuckolds som lser dette vet akkurat hvilken deilig og rasende følelse som stormet gjennom kroppen min. Himmel og hav.

 

Etter ytterligere førti minutter kommer de endelig ut av skogen. Gir hverandre en lang klem og sier farvel. Hun kommer mot bilen vår og smiler lurt.

 

"Kjenn på min nypulte fitte" sier hun når hun har satt seg i bilen.

 

"Han hadde en deilig pikk. Han knullet meg deilig. Han tok meg bakfra. Holdt meg i håret. Jeg vil ha mer av han. Kjære, jeg vil ha han i sengen vår i morgen formiddag klokken 11.00 og han har sagt at du kan få sitte i rommet ved siden av. Jeg sa meg enig..."

 

På veien hjem var Sinatra i gang med I Get A Kick Out Of You.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Blue

Klart. Det var et fantastisk bilde. En flott fremmed pikk i munnen hennes, og hennes øyne som vitnet om at dette var noe hun likte veldig godt. Men vi tør ikke. Desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Blue

attachment.php?attachmentid=5725&d=1346794045

 

---------- Post added at 22:31 ---------- Previous post was at 22:30 ----------

 

Og her kom faktisk bildet min elskede hotwife var så snill å sende meg da jeg satt og ventet alene i bilen. Dere ser alle hvordan hun nyter annen manns pikk, og kan tenke dere hva jeg følte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...