Gå til innhold

Mann til min elskerinne...


Gjest surrebøtta

Anbefalte innlegg

Gjest surrebøtta

Da har jeg på nytt fått i oppdrag i å finne en spennende mann til min deilige elskerinne...

Vi fant en her inne sist gang, og håper å gjøre det denne gangen også.

Hun er en meget pen, og seksuell dame, som elsker erotikk med den rette.

Møtet vil bli som sist, hjemme i hennes leilighet, hvor man kjenner litt på kjemien, for så å fortsette på hennes soverom.

Mannen vi søker må være oppegående, øm, renslig, kjekk, og ikke minst godt utstyrt.

Det har vist seg at enkelte føler seg meget godt utstyrt, og klarer på en måte å få det frem på bilder, men virkeligheten er noe anderledes.

Håper at noen ønsker å stille opp, og sender meg en PM.

Jeg vil da, som sist, "luke ut" noen kandidater som får hennes mailadresse, slik at all videre komminikasjon går utenom meg.

 

 

Hilde og Jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest surrebøtta

Jeg blir litt trist når menn ikke har mer fantasi enn "hvor bør hun, og treffes i kveld."

Joda, hun bor i Tullevein 5, og ligger klar til å ta imot kuk....

Tror ikke det gitt...

Venligst ikke prøv igjen...

Sorry....

 

---------- Post added at 00:13 ---------- Previous post was at 00:12 ----------

 

Bor, skulle det stå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest surrebøtta

Da vi har funnet mannen, og fikk gjennomført dette på tirsdag, legger vi denne annonsen død inntil neste gang...

Tusen takk til Trond som avleverte en MEGET tilfredstil elskerinne til meg... :-)

Kondomer i seng, og på gulv, og et ganske hovent underliv var det som møtte meg da jeg kom...

Fortsatt varmt i sengen var det også... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Hei,

 

Dette hørtes jo spennende ut. Er en stund siden annonsen kom ut, men regner med at dere fortsatt er i business.

Jeg er en gutt på 26 år, og har en helt normal kropp. Er vel en 15 cm nedentil, men til gjengjeld ganske tykk. Der igjen er det vel smak og behag og hva man er vandt med.

Er ute etter å tilfredstille.

Sender bilde om det blir aktuellt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

....tja..... vil gjerne dette..... men hva er lurt å skrive.... 18cm.... eller at jeg er en koselig og sosial kar..... eller at jeg kan være dominant/bull om partene liker det.... men om dere vil vite mer.... ta kontakt... klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.


×
×
  • Opprett ny...