Gjest tallpall Skrevet 26. august 2012 Share Skrevet 26. august 2012 Jeg har nå opprettet et nytt gruppe her for Hotwives og cuck som ønsker en Black Bull.http://norcuckold.com/group.php?groupid=50 Dette er rettet mot de som søker en svart mann inni forhold. De som komme med skal velge ut etter en samtale med meg for å forsikre kvaliteten i gruppen. No posers, please! Jeg håper alle hotwives som ikke har prøvd eller har prøvd en svart mann kan få utløp for dere fantasier har. De svart menn som er inni gruppen er ordentlig og til å stole på. Håper å høre fra dere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrUlsteinvik Skrevet 27. august 2012 Share Skrevet 27. august 2012 Du burde legge lenken i forumsignaturen din... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goway Skrevet 14. juni 2013 Share Skrevet 14. juni 2013 skulle gjerne sett min unge kjæreste med en stor svart stake i seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.