Gå til innhold

Heia.


snurresprett

Anbefalte innlegg

Da jeg først kom over dette forumet var jeg ikke klar over at dette var et begrep av denne størrelsen.

Har hørt om det men ikke at det var så "vanlig"..

 

Vet ikke om jeg kunne vært en Cuckold selv. Men tanken er selvsagt litt pirrende :)

 

Uansett.

Jeg er en kar i midten av 30 årene med lengre forhold bak meg. Men med ønsker om litt utvidet ærfaring..

Så er det noen som trenger en Bull på helgeland er det bare og ta kontakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby

Hei ;)

Velkommen!

Tanken er særdeles pirrende ja ;) Men går jo også ann å være bull ja. hehe : )

 

Håper du finner deg til rette på dette vidunderlige forumet da! hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanox

Kan vel si det sånn som dette:

 

Norcuckold.com er et forum for alle typer cuckolds; fra de som kun tenner på tanken av dama med en annen, såkalte wannabes. Til de som har planer om, eller har virkelig-gjort fantasien sin og de som i tillegg liker å bli ydmyket.

 

 

En liten smeltedigel med andre ord ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har fulgt med i dette forumet en stund og er litt overasket over den høflige og fine tonen hele tiden. I motsetningtil andre forumer der det føles litt skamfult å være av samme art som dem som er noe jeg vil anta er vannvittig desperat og... ja jeg vet ikke hva...

Så jeg liker dette forumet mer og mer..

 

Ikke kan jeg benekteat lesing her gjør noe med tankene, fantasien og ikke minst lysten..

Tror jeg kunne gjort utroligmye for å kunne vært en del av en av fantasiene eller historiene her inne..

Kansje en vakker dag enderjeg opp med å få sjangsen . Blir isåfall en dag med hjerteklapp og glede :)

 

I mellomtiden blir jeg å fortsette med spennende lesing..

Takker for alle bidrag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...