Gå til innhold

Hvorfor blir man en Cocky og Hotwife?


Peter

Anbefalte innlegg

Dette blir er egentlig uforståelig for meg, hvorfor blir man en Cockold?

Hva er det som trigger dette, ligger det i genene, eller kan tilegnes/læres.?

Hva med konene, har de aksepteret dette for å tilfresstille mannens behov.?

 

Eller har kvinnen dypest inne behov for å bli begjært av flere forskjellige menn?

 

Synes det er nesten kun menn som skriver her, som legger ut bilder av sine fruer,

hva sier fruene til dette selv?

 

Vet de at de blir lagt ut på nettet?

 

Hva vet vi om opprinnelsen til Cockkoldery?

 

Ser frem til å høre fra spesielt hustruer om hvordan de egentlig opplever dette.

 

Mvh Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei peter,

 

Hvorfor man blir cuckold? det er vel en fantasi om ydmykelse og bevissthet om at man egentlig ikke strekker til når det kommer ann på størrelse på lemmet. Og veldig mye det å se jenta si ha det deilig med en annen mann.

 

 

Hvorfor jenter blir hotwife's vet jeg ikke, kanskje ei ei jente vil svare på det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kanskje det har noe med å være teoretisk og praktisk anlagt? Som igjen kanskje har noe med å være en voyeur eller ekshibonist?

 

Jeg vet i alle fall at jeg selv er en person som i mange sammenhenger foretrekker å holde meg selv skjult, betrakte, nyte forventingen, analysere... Jeg er i stor grad fokusert på det som skal skje i fremtiden. Min kone er i langt større grad fokusert på det som skjer der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har lest at det finns fysiologiske grunner for å være en "cocky". Hvis damen har hatt sex med en annen mann (fått i seg sæd) vil en evt. nr.2 mann produsere 5 ganger flere sædceller og få sterkere orgasmen enn vanlig, hvis dette skjer 24 timer etter første samleie (dere må ta tallene med en klypoe salt, finner ikke tilbake til kilden hvor jeg leste dette). Dette er jo bare slik naturen er konstuert, dvs. konkuranse om å bringe sine gener videre.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nesten komme med en litt bibel historisk (tro det eller ikke..) og humoristisk vinkling på cuckoldry..

 

For de fleste er det jo grunnleggende kunnskap at Gud gjorde Maria gravid, IKKE Josef som var mannen hennes. Så kan vi kalle dette for en av de tidligste eksemplene på cuckoldry? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...