Gå til innhold

Hva er en cuckold?


Gjest Nanox

Anbefalte innlegg

Vel, nå har jeg jo lest litt om det å være cuckold. men jeg har enda ikke kommet frem til om det er naturlig for den personen som er det å være det, eller om man "blir" det eller vokser seg til å bli det.

 

 

Husker du når du fikk dine fantasier? eller har dine fantasier vært en del av deg siden den dagen du ble født?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Disse følelsene dukket opp hos meg ikke så lenge etterat hun som i dag er min kone ble min kjæreste.

Vanskelig å si om det er noe jeg er født med eller om det er noe som har kommet etterhvert.

Jeg tror for min del det har sterk sammenheng med min underdanige legning som jeg alltid har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hvis man har biseksuelle tanker som mann, må man på et eller annet tidspunkt i sitt liv ha kikket på en mann og vurdert om det kunne være noe "kos" i det?

 

Kan bare svare for min egen del, har alkdrig kikket på en annen man, alltid 100 % kvinner for meg, så langt jeg kan huske tilbake ((ca fra 5-6 års alderen).

 

At jeg nu i voksen alder har begynt å interessere meg for sæd, er det fordi det befinner seg i min kones vagina, og har det Cucky en kommer inn. Sæden er der fodi min kone med glæde har tatt den i mot, og da er det en glede og nytelse for meg ogå.

Formentlig en enda større glede for meg end min kone, fordi jeg tror intensiteteen for meg er ca x 10.

 

Derfor blr det så deilig å være Cucky.

 

Men tilbake til emnet, eng, det er kvinner som leter etter deg, og hvor du ville være svaret på sine drømmer.

 

Så enig med ovennevnte også

 

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...