Par-Stavanger Skrevet 21. juni 2010 Share Skrevet 21. juni 2010 Mitt ønske eller drøm er at jeg tar med meg en kraftig maskulin neger hjem med det store utstyret og blir forført av han mens mannen må se på uten å kunne delta. Dette er en drøm jeg har hatt i mange år som jeg en gang håper vil oppfylles. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 21. juni 2010 Share Skrevet 21. juni 2010 Du er ikke helt alene med denne drømmen Vi har vel alle fantasert om å se våre kjære, oppå en kraftig mørk penis!? hehe Er vel en av mine største fantasier dette med interracial cuckold! Håper dere får til noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silla Skrevet 27. juni 2010 Share Skrevet 27. juni 2010 Jeg vet min mann ville slikket meg etterpå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens_ Skrevet 28. juni 2010 Share Skrevet 28. juni 2010 Pirrende tanke det silla ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cuckold2009 Skrevet 4. juli 2010 Share Skrevet 4. juli 2010 ... herlig å se kåte hvite kvinner få seg skikkelig stor sort kuk ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fun4all Skrevet 9. juli 2010 Share Skrevet 9. juli 2010 Dobbel creampie:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 9. juli 2010 Share Skrevet 9. juli 2010 Dobbel creampie:D Det hadde heller ikke vært å nekte på! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fun4all Skrevet 9. juli 2010 Share Skrevet 9. juli 2010 Det hadde heller ikke vært å nekte på! hehe Hehe, nei ikke i det heletatt, vi har en mann vi har truffet før, og han kunne bringe med seg en kompis, så bilder/film av begivenheten er også tilstede Mannen her gleder seg til å få knulle henne etter at de to har tømt seg Krysser fingre for at det ordner seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens_ Skrevet 10. juli 2010 Share Skrevet 10. juli 2010 Det blir nok en heftig opplevelse :-) Skulle vært flue på veggenda da..eller... ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 10. juli 2010 Share Skrevet 10. juli 2010 Hehe, nei ikke i det heletatt, vi har en mann vi har truffet før, og han kunne bringe med seg en kompis, så bilder/film av begivenheten er også tilstede Mannen her gleder seg til å få knulle henne etter at de to har tømt seg Krysser fingre for at det ordner seg Det blir nok veeeeldig herlig tror jeg hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silla Skrevet 22. august 2010 Share Skrevet 22. august 2010 ååh ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Par-Stavanger Skrevet 19. august 2011 Forfatter Share Skrevet 19. august 2011 Mitt ønske eller drøm er at jeg tar med meg en kraftig maskulin neger hjem med det store utstyret og blir forført av han mens mannen må se på uten å kunne delta. Dette er en drøm jeg har hatt i mange år som jeg en gang håper vil oppfylles. Våres drøm kom endelig i oppfyllelse denne sommeren, Vi fikk kontakt med en neger men på et annet forum. Vi avtaltes å møtes hjemme hos oss. Kontakten ble raskt etablert mellom henne og han, i de søte små nattetimene utviklet dette seg raskt da hun danset sammen med han. De fortsatte i sofaen og det tok ikke lang tid før begge var avkledde, mens jeg (han) fikk se på. De viste ingen hemninger da hun førte hans enorme sorte pikk inn i henne. Hun formelig ridde han som en kanin, mens jeg trakk meg litt tilbake og fikk overvære deres akt. De forflyttet seg inn i sengen der de fortsatte deres lyster inntil han sprutet henne full av hans sperm, jeg fikk fremdeles innsyn inn til deres akt, inntil de begge sovnet helt utslitt. Vi har allerede avtalt å møtes mer for mer spennende eventyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Par-Stavanger Skrevet 16. januar 2016 Forfatter Share Skrevet 16. januar 2016 (endret) Må vel dele litt på våre erfaringer som vi har hatt med drømmen som gikk I oppfyllelse. Den sorte bull gikk I oppfyllelse for tre år siden og har hatt flere treff med samme mann allerede , og flere vil det bli I fremtiden. Denne drømmen er det jo flere som drømmer om (black and blonde) men måtte desverre til utlandet for å finne den rette mannen for oss Endret 16. januar 2016 av Par-Stavanger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petteren Skrevet 20. oktober 2016 Share Skrevet 20. oktober 2016 Skulle vært neger nå. men er bare en mann so blir jysela brune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.