Gå til innhold

Ønske ( min drøm)


Anbefalte innlegg

Gjest Norwegianhubby

Du er ikke helt alene med denne drømmen ;)

Vi har vel alle fantasert om å se våre kjære, oppå en kraftig mørk penis!? hehe :)

 

Er vel en av mine største fantasier dette med interracial cuckold!

 

Håper dere får til noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde heller ikke vært å nekte på! hehe

 

Hehe, nei ikke i det heletatt, vi har en mann vi har truffet før, og han kunne bringe med seg en kompis, så bilder/film av begivenheten er også tilstede :) Mannen her gleder seg til å få knulle henne etter at de to har tømt seg :D

 

Krysser fingre for at det ordner seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby
Hehe, nei ikke i det heletatt, vi har en mann vi har truffet før, og han kunne bringe med seg en kompis, så bilder/film av begivenheten er også tilstede :) Mannen her gleder seg til å få knulle henne etter at de to har tømt seg :D

 

Krysser fingre for at det ordner seg :)

 

Det blir nok veeeeldig herlig tror jeg ;) hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 11 måneder senere...
Mitt ønske eller drøm er at jeg tar med meg en kraftig maskulin neger hjem med det store utstyret og blir forført av han mens mannen må se på uten å kunne delta. Dette er en drøm jeg har hatt i mange år som jeg en gang håper vil oppfylles.

Våres drøm kom endelig i oppfyllelse denne sommeren, Vi fikk kontakt med en neger men på et annet forum. Vi avtaltes å møtes hjemme hos oss. Kontakten ble raskt etablert mellom henne og han, i de søte små nattetimene utviklet dette seg raskt da hun danset sammen med han. De fortsatte i sofaen og det tok ikke lang tid før begge var avkledde, mens jeg (han) fikk se på. De viste ingen hemninger da hun førte hans enorme sorte pikk inn i henne. Hun formelig ridde han som en kanin, mens jeg trakk meg litt tilbake og fikk overvære deres akt. De forflyttet seg inn i sengen der de fortsatte deres lyster inntil han sprutet henne full av hans sperm, jeg fikk fremdeles innsyn inn til deres akt, inntil de begge sovnet helt utslitt. Vi har allerede avtalt å møtes mer for mer spennende eventyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...

Må vel dele litt på våre erfaringer som vi har hatt med drømmen som gikk I oppfyllelse. Den sorte bull gikk I oppfyllelse for tre år siden og har hatt flere treff med samme mann allerede , og flere vil det bli I fremtiden. Denne drømmen er det jo flere som drømmer om (black and blonde) men måtte desverre til utlandet for å finne den rette mannen for oss

IMG_1189.JPG

Endret av Par-Stavanger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...