Gå til innhold

Er min dame en cuckold?


Fuckman1983

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er helt ny på dette forumet, og er veldig glad for at jeg fant denne siden da jeg har et stort ønske om at min kjæreste etterhvert skal få seg masse fremmed pikk mellom beina. Men hun er slettes ikke den typen (tror jeg) så det skjer nok ikke med det første. Men jeg jobber med å finne en riktig måte for å snakke henne til å starte med det.

 

Selv blir jeg veldig tent av å knulle andre menns koner (helst mens han ser på), og har møtt noen faste par de siste årene (jeg er bare 26 år forresten) i tillegg til at jeg har deltatt på forskjellige gangbangs med jevne mellomrom. Jeg er også medlem i en swingersklubb i Oslo som jeg drar på (alene for å møte gifte kvinner) av og til.

 

Jeg ble sammen med dama mi for ca ett år siden og vi har det kjempebra sammen, men så fort jeg får sjansen til å knulle en annen manns kone gjør jeg det, jeg kan ikke beskrive hvor kåt jeg blir av det. Jeg tipper jeg har knulla rundt 8-10 koner mens jeg har hatt kjæreste, de fleste på swingerklubben, i tillegg til et par treff med paret jeg har kontakt med.

 

Så jeg lurer på om min kjæreste er en cuckold da? Eller er det en egen betegnelse for jenter? Jeg har aldri vært utro med jevnaldrede jenter jeg har truffet på byen etc fordi det frister meg rett og slett ikke, men jeg klarer ikke å motstå gifte, kåte kvinner som er noen år eldre enn meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanox
Så jeg lurer på om min kjæreste er en cuckold da? Eller er det en egen betegnelse for jenter? Jeg har aldri vært utro med jevnaldrede jenter jeg har truffet på byen etc fordi det frister meg rett og slett ikke, men jeg klarer ikke å motstå gifte, kåte kvinner som er noen år eldre enn meg...

 

Ja, hun er en Cuckold; eller det rette begrepet blir "Cuckquean". Og du har nok en egen greie for gifte kvinner, hvorvidt jeg føler det er moralsk riktig av deg å gjøre dette bak hennes rygg skal jeg holde for meg selv.

 

 

Hver sin lyst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det nok ikke. Men jeg har knullet gifte kvinner foran deres menn siden jeg var 20 år, og det tenner meg noe helt sinnsykt. Og alle treffene våre er ytterst diskré, så det som om det aldri har skjedd.

 

Nå skal jeg til syden med dama om noen uker, og planen min blir da å prøve å få henne til å knulle en kjekkas av en greker med modellkropp og en fyldig, frisert pikk. Med litt alkohol og godvilje tror jeg nok at jeg kan få det til, jeg håper hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...